“Giveaway Special dari ar-rifke.com!! Khas Buat Anda, Ya Anda yang Sedang Membaca Entri Ini!!”

Posted by sayanakhiburan on 13 March 2011

Assalamualaikum!

Hye tawan-tawan! Bertemu lagi kita dalam rancangan "MARI CUTI-CUTI".... Hahahaha.. Dah macam rancangan bebudak belum baligh lagi... Hahaha... Kali ni aku nak kongsi dengan korang tentang GA hebat yang tengah berlangsung kat dunia blog ni... Nama GA ni macam yang kat title entri aku ni... Haaaa... GA ni dianjurkan oleh Ar-Rifke.com...  So, naktau apa yang kena buat untuk sertai GA ni, korang layan cite kat bawah ni... Laayyyaaann.........


Pengalaman Anda Bercuti Di Malaysia dan Nyatakan Tempatnya

Kalau nak diikutkan dengan pengalaman aku selama 22 tahun aku hidup ni... Aku banyak gakla gi bercuti, tapi aku reffer pada percutian yang last aku ni... Iaitu kat.....



Genting Highland!!! Kota Keriangan Anda!!! (versi kanak-kanak riang)

Aku gi kat sini pun kejap je... 2 hari 1 malam je... Maklum la... Budget ciput... Hehehe... Time ni aku gi dengan awek aku (time ada awek dulu) Best woooo kat sini... Macam-macam ada...  Yang paling best aku rasa kata ThemePark dia... Aku rasa aku macam jadi budak kecik balik... Hehehe... Hampir kesemua permainan outdoor aku main (main sampai lebam).. Yang aku paling minat main benda alah yang tinggi-tinggi tu ala orang panggil "solero shot" ntah mende ntah... Fuhh!! Kus-kus semangat aku, tapi punyala nak tunjuk gentleman kat awek... Gua turutkan... Hehehe... Pastu naik roller coaster... Tak abih dengan penangan benda alah tinggi tadi tu lagi awek aku ajak naik roller coaster... Waa... Tinggi betul kesabaran aku... Aku pun turutkan... Sayang kot kat awek aku... Hehehe... Banyak lagi aku main kat sana... Contohnya yang kapal gergasi tu, rumah hantu (haram tak takut pun) dan banyak lagi la... Kalau nak cite semua, tak larat kang penganjur nak baca... Hehehe...


Kaitan Percutian Aku dengan Percutian Aried

Takde apa-apa kaitan pun... Hahaha... Just kalau nak dibandingkan dengan Percutian Paling Mewah Aried : RM40,000 3 Hari 2 Malam  memang "Jauh Panggang Dari Api" la... "Ibarat Langit Dengan Bumi"... Hehehehe... Budget aku tak sampai pun RM 1,000... Tu pun tong-tong dengan awek aku... Hehehe... Aku tak tau la apa yang dia nak buat dengan duit sebanyak tu kat Sabah... Kan bagus kalau sebelum bercuti tu ajak aku sekali... Boleh aku tolong abiskan duit untuk dia yang banyak tu... Hehehe... Ahaksss.... 


Cerita aku dah abis... T.I.T.I.K. N.O.K.T.A.H. 

Apa?? Korang nak join jugak? Ape lagi jom la terjah dia kat Ar-Rifke.com... Ceeppaaattt!!!


Cara menyertai Giveaway Special dari ar-rifke:
1. Buat 1 entri bertajuk “Giveaway Special dari ar-rifke.com!! Khas Buat Anda, Ya Anda yang Sedang Membaca Entri Ini!!” dan linkkan kepada entri ini.
2. Entri itu adalah bebas. Tetapi pastikan ada kaitan dengan:
3. Panjang entri adalah bebas! Pendek pun tak apa.
4. Pemenang akan ditentukan secara cabutan bertuah.
5. Tinggalkan link post anda di bahagian komen.
6. Tarikh mula giveaway ini ialah 13hb mac  dan tamat pada 24hb mac! Sertai sekarang!!


p/s : Teringat zaman indah aku dulu... Harap-harap berulang lagi nanti...

{ 4 comments... read them below or add one }

puanbee said...

haaaa ayat last tk buleh blah..
. Aku tak tau la apa yang dia nak buat dengan duit sebanyak tu kat Sabah... Kan bagus kalau sebelum bercuti tu ajak aku sekali... Boleh aku tolong abiskan duit untuk dia yang banyak tu... Hehehe... Ahaksss....

jgn fikir bebukan tak mo tak mo!

cik ayin said...

tak dapat nak berjalan..takdak duet..ngeh3

FasiHaH SupiaN said...

haha genting dekat je dengan tempat saye nie ha..;)

Matika said...

huhu..good luck..mamat pun dah join..hehe

http://luahan-hati-matika.blogspot.com/2011/03/giveaway-special-dari-ar-rifkecom.html

Post a Comment

 

Cerita Panas!!!