I'M SORRY!

Posted by sayanakhiburan on 05 March 2011

Tajuk macam sedih ja kan... Tapi memang sedih pun!!

Aku nak mintak maaf kat blogger lain sebab rini aku tak dapat ziarah korang semua sebab Wifi TM kat umah aku ada problem... Bila aku kol diorang kata diorang tengah buat kerja-kerja pembaikan kat daerah Kluang ni... Aku dengan rasa sedih terus letak fon... Sob! Sob!

Ingat hari minggu ni nak la blogwalking sampai lebam jari-jari aku ni... Tapi tak kesampaian... Sekali lagi...

"IM SORRY"


p/s : tengah  gian berblogwalking sebab baru ja dapat BE yang kedua... Nak tau aku dapat BE apa? Tunggu entri aku yang terbaru... For sure... Bukan hari ni... 

{ 2 comments... read them below or add one }

Wan Gerrard said...

samalah dengan Gerarrd :P

Teka-teki

Ninie@Aini said...

xpe dimaafkan...
hehehe..
blogwalking here..=)

Post a Comment

 

Cerita Panas!!!