-->
Kulit Katak Yang Popular

Kulit Katak Yang Popular



Assalamualaikum semua! Macam biasa kena update entri, kalau tak Nuffnang tak bagi BE... Huhuhuhu.... Agak-agak korang, kulit katak boleh popular tak? Selalunya kita dengar kulit harimau, kulit ular, kulit kambing ja popular kan orang buat aksesori pakaian kan? Haa.... Kali ni aku nak dedahkan kulit katak pun dah popular kot sekarang ni... Tak caya? Aku ada bukti la... Jom tengok bawah ni....


Amacam? Percaya tak? Hahaha... Frogskin Oakley, itulah jenama kacamata yang sekarang ni dah jadi trend zaman sekarang... Gi mana-mana pun mesti nampak orang pakai Frogskin ni.... Cun kot.... Antara artis yang pakai Frogskin ni adalah


Hahaha... Mestilah Zizan Raja Lawak... Hahaha.... Mesti korang dah meluat kan? Aku asyik sebut Zizan je... Yela... My favourite artis kot... Huhuhu....Even nama spek ni macam tak komersial dan agak shial.... Tapi harganya mencecah RM200++ taw... Haaaa.... Baru-baru ni membe aku baru angkat... Harganya 150.... Tapi dalam USD la.... Huhuhuhu.... K,la... Cukupla setakat ni... Japgi bosan pulak korang baca... Bye... Salam!

p/s : Agak berminat... Tapi, aku dah pakai spek rabun jauh... Macam mana nak pakai? Hmmmm.....

10 Responses to "Kulit Katak Yang Popular"

  1. kartun katak tu sgt comel

    ehhh...same2.suke zizan ^^

    ReplyDelete
  2. Serius style!
    Tapi macam mana kita geng yang dah berkaca mata ni nak pakai?
    Haha.

    Fadzmie's Latest Entry : EMEL 1MALAYSIA: PERLU ATAU TIDAK?

    ReplyDelete
  3. adik saya pon rabun gak..dia pakai lens..pastu leh bergaya ngan bermacam sunglasses~~

    ReplyDelete
  4. popular bagai~~ haha.xsuke katak=p
    juz polow u

    ReplyDelete
  5. haa sama akk pun dah pakai spek rabun jauh ..adui tk leh bergaya!

    ReplyDelete
  6. cakap pasal katak .. teringat dulu2 masa sekolah kena denda lompat katak..ehh..cam tak der kena mengena dengan entry je komen aku ni..huhu

    ReplyDelete
  7. kalu kulit katak btl2, siyes x p tgk @ pegang dah.

    eii..geli lah..

    cmne lak leh dapat name skinfrog 2 eh..

    pelik btl...huhu~

    ReplyDelete
  8. saya suke katak =)
    tak caya??sile gi belog saya http://suhasimplelife.blogspot.com

    ReplyDelete

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel