-->
Tentang Aku

Tentang Aku

Salam... Salam sejahtera dan salam 1 Malaysia!!

Akhirnya aku telah berjaya menjejakkan kaki dalam dunia blogger yang serba mencabar nih! Huhuhu!

Tujuan aku buat blog ni pun just suke-suke and nak share everything apa yang aku ada dan aku harap sume otai-otai blog ni bolehla komen blog aku ni... Nak marah2, nak maki2 aku pun xde masalah kat sini asalkan korang tunjukkan ilmu korang yang mantop tu kat aku... Hehehe.. Maklumla... Aku ni newbie dalam aktiviti mem'blogging' ni... Kalau dalam games poker kat FaceBook 2 aku dikira level 'FISH' lagi ni... Hehe.. Aku harap ape yang x kena ngan aku punya blog rajin2la korang tegur ek??

Sebab aku x tahu apa lansung pasal blogging ni... Pernah mengharap membe aku ajar cara nak blogging tapi diorang kedekut ilmu..!! Aku pasrah jela.. Diharap blogger2 yang dah otai 2 tolongla tunjuk ajar k?? Jangan jadi macam membe aku yang TAIK HIDUNG MASIN tuh... K??

TUNJUK AJARKU SIFU!!! Hehehe

Akhir kata dari aku... Selamat mem'blongging' untuk sume blogger kat Malaysia ni dan

LLLAAAYYYAAANNN jer ape yang aku share k?? Thanks... Salam..

0 Response to "Tentang Aku"

Post a Comment

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel