Koleksi Gambar-Gambar Seks Secara Terbuka

Posted by sayanakhiburan on 06 March 2011

Hye semua...

Sorry semua berkenaan dengan title entri aku yang agak keterlaluan... Ini bukan disebabkan aku sudah abis idea... Tapi just nak mendedahkan apa yang telah berlaku kat dunia kita sekarang... Apa nak jadi lah dengan dunia sekarang... Adakah tidak wujud lagi perasaan malu kat mereka-mereka ni? Adakah ibu bapa mereka tidak mengajar mereka tentang ilmu-ilmu dan pelajaran agama? Dan lagi teruk, adakah mereka ni takde akal sampai melakukan seks secara terbuka depan orang ramai?

Dan aku mintak maaf la kepada semua kalau-kalau entri ni tak sesuai bagi golongan yang bawah umur tapi, sampai bila kita nak bertahan dengan keadaan macam ni... Kalau berlaku depan korang takkan nak biar je?? Aku letak picture diorang ni agar diorang malu sikit.. Dan berjanji takkan buat lagi depan orang ramai... Korang nilaila sendiri tahap pemikiran diorang ni... Aku dah malas cakap banyak dah... Tengokla sendiri... Kat bawah nii... [Readmore]


















Korang nilai la seniri....


p/s : sape dah terkena dengan aku... Angkat tangan! Hehehehe.....

{ 22 comments... read them below or add one }

♥sophie♥ said...

haha,,apakah ? :P

Puan Kutu said...

tang ular tu geli tgok..kehkeh..

Saiful Nazmi said...

pasal title ni laju je... haahaha

Cik Rimau said...

ala cutenye kucing tu.. meeeoooowwww

mykhalis said...

hahha..sampai berlingkor..panda style.. ape lagikk perghh kama tak cukupsutra nie

kpah k-poh said...

tak kan nak masuk bilik kot..????

kiz said...

apo kono eh ekau jang..hahaha..

Ct Aja said...

heheheee... rusa 2 kawen 3 ker???

Saiful Nazmi said...

rusa tu tengah berlatih bersenam agaknya... hehehe

cikpuanteddy said...

banyaknye komen..hahahaha..sah2 sume ni yg dah terkena kan..kan..hahaaa

|| A r a W a n i || said...

saya!!!

ezaty said...

haha.kucing comel,hehe

suSuEmIMiE said...

aku skali pn dh terkena...uhuk...

DILA said...

budak2 kene blok ni, he he nanti mama pulas telinga.

Izlan HoiHoi said...

men giler..men giler...
rusa pon ad yg biseksual ke?..dua2 die lyn..cilakak!
haha
membalas kunjungan :)

SI COMEL CERIA said...

hahahhaha... maksiat2... hehhehe

vielyns said...

hehe ini benar maksiat terbuka! mana jais??

srikandi cinta said...

haha..suspen gler tajukk..saya dah terkena !!

arieEmas said...

mula mula tu suspen gak...heh heh..

Mr. Deen said...

Pergh.... stimnyaaaa.. AHhh.. Ahhh.. Ahhh..

Miss A said...

hahaha,seyus LOL <3

plasa busana said...

Busana Baju Muslim

© copyright, 2011. Share it freely, but must be link back to this source.

plasabusana

Best Regards!

Post a Comment

 

Cerita Panas!!!