MU..... (Macam Ungka)

Posted by sayanakhiburan on 07 March 2011

3-1..

Nombor yang bertuah malam ni... Hahahaha.... Aku sebagai fan yang tak minat dengan MU amat bersuka hati sekarang ni sebab seketika tadi Mu dikejutkan seperti 'UNGKA' oleh team Liverpool yang dilihat sedikit sebanyak membuat Alex Ferguson (burung hantu) risau akan keadaan teamnya yang kalah dengan berturut-turut... Malam ni merupakan malam yang gemilang kepada DIRK KUYT yang menjaringkan ketiga-tiga gol bagi lLiverpool manakala Liverpool memberi gol saguhati kepada MU (untuk dibawa pulang setelah penat naik bas berjam-jam) yang dijaringkan oleh 'CICAKRITO' ataupun 'CHICHARITO'



DIRK KUYT merupakan hero pada malam ni... Tapi bagi aku pemain yang paling terbaik adalah 'LUIZ SUAREZ' yang berjaya mengubah permainan team sayur (ketika TORRES bersama Liverpool) kepada permainan yang mantap setakat ni... Ok kita imbas kembali perlawanan antara Liverpool dan MU (Macam Ungka) sebentar tadi...


GOL PERTAMA (LIVERPOOL)

Luiz Suarez mengelecek atau men'dribble' 6 pemain Macam Ungka termasuk penjaga gol, Edwin Van der Sar (kena OLE) sebelum dirembat masuk dari jarak dekat oleh Dirk Kuyt di atas garisan gol di dalam kotak penalti pada minit ke 34...


GOL KEDUA (LIVERPOOL)

Gol kedua terjadi apabila Nani (Nenek) membuat kesilapan yang agak bodoh dan memilukan hati penyokong MU apabila menanduk masuk ke kawasan penalti sendiri dan secara tiba-tiba melayang ke atas kepala Dirk Kuyt lalu mudah menanduk masuk (minit ke 39) ke gawang MU sambil diperhatikan oleh Edwin Van Der Sar yang kelihatan seperti menunggu bas di perhentian bas... Nani sedih dengan kejadian yang berlaku lalu menangis teresak-esak ketika digantikan dengan Chicharito...



GOL KETIGA (LIVERPOOL)

Kesilapan berlaku lagi apabila penjaga gol MU gagal menangkap kemas bola sepakan percuma dari Luiz Suarez lalu bola disambar bak helang oleh Dirk Kuyt yang laju mengambil kesempatan diatas kebodohan Van Der Sar lalu merembat ke dalam gawang gol MU pada minit ke 65....


GOL SAGUHATI (MU)

 Dijaringkan ketika keadaan kelam kabut di gawang gol Liverpool pada minit ke 90 memerusi tandukan Chicharito.... (Malas nak ulas panjang... Hehehe)


Begitulah serba sedikit tentang perlawanan tadi... MU yang dulu gah di persada liga kini tersungkur di atas tanah kerana dahan dah patah... (Yela Macam Ungka kan? Hahahaha)... Jangan marah ek?? Hehehehe...




p/s : Hepi gila babun @ ungka hari ni... Hahahaha...

{ 15 comments... read them below or add one }

Afzainizam said...

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
" Antara kau dan aku
Blog ini sebagai pengantara”
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Salam Sebuah persahabatan....
Terima kasih
kembara ziarah maya”

hangat diperkatakan ni Mu macam ungka.... adoiiii ramai peminat MU marah woooooo...

Saiful Nazmi said...

hahaha... realiti bukan fantasi... hehehe

shida saje said...

macam ungka?? heheee ^_^

Saiful Nazmi said...

MU... Means 'Macam Ungka'... hehehe

FurBall said...

kejam!!!ahahaha..minat mu nih..tp bukan fanatik..so nak join kutuk..eyh..mn boley kutuk team sendiri..adoyai!!

mohdhafifi said...

Liverpool terbaekk..
dari ladang
=)

khairul akmal azman said...

yahuu..man u kalah..hahaha

mykhalis said...

patah hati ku ini membaca komen ini..keciwa..

Ct Aja said...

macam ungka ka??? hahahhaaa lwak2...

p!q4h b@guss said...

mcm mana pun liverfool takleh naik top 3 dh!!

Shamsuddin Amin said...

kcian MU kalah...^^

Azroy Bin Kassim said...

gua suka lu sebab lu tak suka man u.. haha

Saiful Nazmi said...

Hehehe... Gua lagi suka MU main liga-M.... Tak pun liga super... hehehe... Ramai2 lagi kutuk MU... Aku suka... Hehehe...

afzan said...

suarez was brilliant that night :)
torres who? kah kah kah

Jerung Gergasi said...

luiz suarez cool ..malam ni tengok arsenal titik barca pulak ..ekekeke..

Post a Comment

 

Cerita Panas!!!