-->
Thanks Semua :-(

Thanks Semua :-(

Assalamualaikum semua...

Semua ada sihat? Harap-harap korang sihat dan happy hendaknya... Aku buat entri ni khas untuk korang atau blogger-blogger yang banyak membantu aku dengan tips diorang sampaila aku dapat mendirikan sebuah blog yang tak seberapa ni.... Kepada yang sudi menghadirkan diri melawat aku, yang follow-follow blog ni.... Aku ucap thanks sangat... Walaupun traffic aku tak seberapa, tapi aku hargai korang yang selalu tolong aku pasal blog ni.... Dan sekali lagi.....



p/s : aku sedar aku tak layak join blog korang yang traffic hebat-hebat.... aku akan sedar diri aku lain kali... Thanks....

14 Responses to "Thanks Semua :-("

  1. terima kasih dtg brkunjung ke blog saya :)

    ReplyDelete
  2. salam..asl sedih nie ?

    ReplyDelete
  3. takpe, lame2 nanti traffik tu naik la..

    ReplyDelete
  4. sedih sebab ingatkan dunia blogger ni tempat kita sharing everything... Tapi, ada yang otai2 yang traffic sedap tak nak kongsi rahsia diorang... Takpala... Harap diorang bahagia dengan ilmu yang diorang simpan tu...

    ReplyDelete
  5. Xpe la..klu dorg xnk kongsi..tpi masih ade yg xotai tpi traffic bese2 je nk kongsi..mai le singgah blog aku..;)

    ReplyDelete
  6. jgn merendah diri...xpe ula2 mmg traffic wrn hijau nnti lm2 wrna kuning pastu wrna merah...jgn sedih2 klu nk cpt lg amik jer tiang traffic kt setiap jln tu,insyaAllah pasti akn jem punyer..hehe

    ReplyDelete
  7. Thanks la yang sudi komen kat sini... Bukan pe just berkongsi rasa... Nak luah pe yang terpendam kan... Hehehe...

    ReplyDelete
  8. sama la kita..tapi kita kena buktikan pada dorang kita pun bleh buat macam dorang buat..huhu..

    ReplyDelete
  9. weeeeeeeeeee,kite lg sdeh!,..awk rmai je fllowers,..sy ni ha,bru setaon jgung,..tmbuh pon xlg,..xtau menau pon sal trffic ijo ke kuning,merah bagai,..uhukksss,...xtau papeeee,.iklan pon xdeeee,huhu

    ReplyDelete
  10. alamak aii panorama la entry ni. *erkk panorama? heee~

    ReplyDelete
  11. kite punye traffic lagi la.. x penah nak jammed pon tau..

    ReplyDelete
  12. Hehe... Sama je dengan tuan rumah ni... Tak pernahnye nak jem traffic... Heheh

    ReplyDelete
  13. pon3...jem2..hahaha betoi tuh..comot punye traffic belog aman damai..kanak2 nak melintas pown konpem selamat...teeeheee aloppp saiful!^_^

    ReplyDelete

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel