-->
Sayang Nuffnang!! Sayang Nokia!!

Sayang Nuffnang!! Sayang Nokia!!

Hehehe.... Kenapa saya suka nuffnang?? Sebab dia best....


Mesti korang dapat agak kan nape aku sayang dengan nuffnang ni.... Sebab....


"AKU DAH DAPAT BE YANG KEDUA"







Mesti korang rasa aku ni gedik sangat kan? Benda camni pun nak gitau orang... Yela... Aku gitau korang ni sebab nak share ngan korang kegembiraan aku... Korang takpela dah banyak kali dapat BE... Kesian aku... Baru dapat 2 kali... Haa... Dahla membebel sikit-sikit... Ni aku nak cita pasal aku punya BE kali ni... Datangnya dari syarikat NOKIA yang mempromosikan "NOKIA E7"... 



















Haa... Tu la serba sedikit gambo handphone nokia E7 ni.... Kalau korang nak tengok dia punya spesifikasi korang tekan la ni.... [Spesifikasi]... Tak puas lagi hati?? Nak tengok video sal handphone ni?? Buleh... takdak masalah.... Haa... Tudia kat bawah 2...




And sebelum terlupa.... Thanks untuk rakan-rakan seblogger sekalian sebab korang sudi melawat kat blog aku ni... Tanpa korang sapala BE kat aku... Hehehe... Thanks Nokia... Thanks Nuffnang....





p/s : Harap-harap dapat lagi... Hehehe...

12 Responses to "Sayang Nuffnang!! Sayang Nokia!!"

  1. errr saya punya nuff earning tak gerak2 pun =.='
    inikan pulak nak dapat BE. huhh sedih jakk

    ReplyDelete
  2. traffic jem kot kat blog marshmallow... takpe... nanti adala tu... jom kita gi blogwalking sama2... hehehe

    ReplyDelete
  3. thniah2. nk gak be.

    ReplyDelete
  4. hehehe... x dapat lagi ke silah? nanti dapat la 2... sabo sikit je lagi... hehe

    ReplyDelete
  5. be kedengki sme gua. hahaha

    ReplyDelete
  6. perghh...Khalis sekalipun tak pernah dapat.. asyek tengok je dapat..camne nie? dah mula rasa jeles nieh..hehe..tahniah2..nnt boleh open tabble

    ReplyDelete
  7. best nyaaa. tak penah lg dpt hape2 dr nuff. tak reti sgt pun. huhuu

    ReplyDelete
  8. whoaaa..bila tahun nak dpt hp ni...huhuhuhhh

    ReplyDelete
  9. syoknya...blogwalking :) feel free 2 be my friend n visit my blog http://transparent-mashi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. waa . ti leh belanjer jerza nokia E7 satu :P

    ReplyDelete
  11. Susah jugk kan nak dapat BE... Kena banyak jwp survey

    ReplyDelete

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel