-->
BE oh BE!!

BE oh BE!!

Nuffnang!! Aku nak BE lagi!!


BE oh BE,
Kenapa ko taknak muncul,
Macam mana aku nak muncul,
Aku dah jadi metered,
Aku dah jadi metered.

Sedih aku dengan lagu gubahan aku sendiri... Yela... Mana taknya, BE aku dua-dua dah jadi metered... Patutla sekarang dah tak muncul-muncul... Masuk hari ni dah masuk seminggu blog ni hidup tanpa kehadiran BE... Jeles aku tengok orang yang tak sempat lagi habis BE diorang, dah dapat lagi satu BE... Hmm... Dahla dengan earning pun tak update-update ni... Nuffnang! Kenapa ko buat aku macam ni?? Arghh!!

Sejak akhir-akhir ni asyik berjaga je tiap malam... Sambil-sambil blogwalking, sambil-sambil skodeng BE diorang... Hmm... AKU JELES DENGAN KORANG!! Sekian... Bye! (nak merajuk sat dengan nuffnang)

p/s : Malas dah nak pikir pasal trafik... Maintain pun tak dapat gak...

22 Responses to "BE oh BE!!"

  1. bawok saoo..jgn mare2..hahahha..kitekan ikhlas berblog..

    ReplyDelete
  2. alololo jgn la emo2...nanti uncle nuff bagi la 2..sabor eh

    ReplyDelete
  3. khalis : alamak! eden terlupo niat asal den!

    gadis : huhuhu... thanks menenangkan hati yang bergelora ni...

    ReplyDelete
  4. sama lah kita..nak tercabut dah lutut blogwalkin sana sini,

    ReplyDelete
  5. ok la dr org yg tak pernah lagi pun merasa BE..

    ReplyDelete
  6. maintain aje lah traffic ..sok dah mantop leh lah try inittu masyukkk..haaa jgn harapkan BE je dik :)

    ReplyDelete
  7. ct wawa : tu la pasal... huhuhu

    puan kutu : yela puan...

    puanBee : alamak... akak otai dah marah kite!! Huhuhu...

    ReplyDelete
  8. jangan di rayu pada yg dah pergi...nanti merana hati..har har

    ReplyDelete
  9. kiz : ooo.. blagak yer kiz ni... nanti aku dapat BE aku tayang kat ko... huhuhu...

    ReplyDelete
  10. huhuu.. xlama lagi dapat la tu.. >__<

    ReplyDelete
  11. xlama lagi dapat ah tu.. >__<

    ReplyDelete
  12. ishiko : maseh... harap awak pun begitu jua... huhu

    ReplyDelete
  13. weyhhh,,sabo ler,, haha
    ade rezeki ade lah kan =)

    *psst,,jgn frust nonggeng taw ! hehe

    ReplyDelete
  14. eh blog ni dh dpt be? ok la tu. untung la pade org yg x pnah dpt lgsg

    ReplyDelete
  15. nanti dia dtgla tu..
    bawa2la gi bomoh ke mndram suh BE datang..ahak ahak..

    ReplyDelete
  16. rileks..InsyaAllah, ade rezeki nanti.. =)

    ReplyDelete
  17. k.mimi ni lagi la x pernah dapat be..rileks je ni..hehe :)

    ReplyDelete
  18. hehe..bersabar nufng tgh fenin tuh ramai sgt minta BE hihi ^_^

    ReplyDelete
  19. hahha..
    aku nk dkat setahun dh..
    x dapat BE pn lg.

    ReplyDelete
  20. ade BE p0ng baru ader sehinggit..mana lagi frust? jawab2

    ReplyDelete

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel