Earning Dah Mencecah RM349.76

Posted by sayanakhiburan on 30 April 2011

Assalamualaikum!

Pe kabo semua? Huhuhu.... Malas nak update yang berat-berat... Just nak kongsi perkembangan aku buat duit dengan iPanelonline ni... Earning aku sekarang dah bertambah menjadi RM349.76... Aku tau sikit je kalau nak dibandingkan dngan korang yang dah dapat duit dari BE Nuffnang tu.... Huhuhu... Memandangkan blog aku ni dah berat nak dapat BE dari Nuffnang, aku pun mula la mengaktifkan diri dalam menjawab survey... Huhuhu... Kalau complete, kurang-kurang RM 2.00 dah ada dalam tangan... huhuhu.... Mesti tak caya kan? Jangan risau... Aku cakap berdasarkan fakta maaa... Nah... Tengok bawah ni.... Huhuhu...


Alhamdulillah... Rezeki aku... Huhuhu... Kalau sesape berminat nak jawab survey dapat duit, boleh la usha sini... Buat Duit Tanpa Tingkat Trafik

p/s : Teringin nak beli Blackberry la pulak... Huhuhu.....

{ 12 comments... read them below or add one }

NuR 'aQiLaH said...

yes!
nak dabel cisbeger mekdi sebijik. hiks

Rozuan Ismail said...

wah!banyaknya.saya nye ipanelonline baru 585 mata.huhu

sayanakhiburan said...

nur : nak? boleh2... datang sini... huhuhu

sayanakhiburan said...

rozuan : usaha tangga kejayaan... huhuhu

shahrihan said...

wah..best nye..
sy dftar..tp xde la dpt byk cam gini..
huhu

ewanrani said...

wah banyak betul dapat..ewanrani dah join tapi dah jawab servey sume x menjadi pun..mata ckit sangat je...ade tips lain lagi ka...mcm x menjadi je..dah 3 minggu join nie..mcmane nak dapatkan banyak mata tu...ewanrani baru 57..tolong2...

sayanakhiburan said...

ewan rani : tipsnya ialah jawab jgn terlalu jujur... huhuhu...

NasZ said...

dasat...congratz..

slumberdek said...

jujur pun tak boleh ker? hehehe

puanbee said...

wah usaha tangga kejayaan ...gud luck ..akk pun tk de BE dah nih

T'nie on the Blog said...

lumayan sih...

nur ikhyar dee said...

mantopppp!!

kena usaha gigih lagi nie..hehe

Post a Comment

 

Cerita Panas!!!