Meriam Tembak Setan, Setan Jatuh Seekor....

Posted by sayanakhiburan on 01 May 2011



Glory glory Man Utd! Eh! Silap! Hahahha... Malam ni aku puas sangat.... Akhirnya team yang bela setan, Man Utd telah ditembak oleh meriam binaan team feveret aku Arsenal.... Huhuhuhu.... Selama ni asyik kalah ja team aku, kali ni dengan team kuat berjaya jugak menang walaupun hanya 1-0... Hahaha.... Aku sayang mamat ni..... Nama dia.....


Aaron Ramsey.... Huhuhuhu.... Sebab apa? Bukan sebab aku tertawan dengan kehenseman dia tapi aku tertawan dengan kaki dia yang merembat cun ke dalam gawang Man Utd.... Hahaha.... Ko memang steadyla... Lepas ko injured patah kaki, ko tune kaki ko slow2 sampai la dapat sentuhan balik... Memang cun la.... Hahaha... Kepada penyokong setan, aku rela title EPL dapat kat Chelsea dari dapat kat korang.... K, la... Nak gi main PES kejap... Nak repeat lawan Man Utd... Kasi belasah lagi... Hahaha... Chow!

p/s : Glory glory Arsenal! Pom! (bunyi meriam) hahaha

{ 6 comments... read them below or add one }

azwandengkil said...

Terbaik bro...

tokwan muda said...

hahaha yeah aku minat chelsea...harap2 chelsea juare heheeh

ApiAzul said...

Hehe.. sy pun fan chelsea.. man u vs chelsea nanti penentu title holder.. :)
http://biruapi.net/blog/benci-bilang-cinta/petua-hilangkan-kesan-gigitan-cinta/#more-975

Cik Aish said...

errr..err...tak tau pape pasal bola..hahahaha

tp aish peminat chelsea..yeeaahh

puanbee said...

erk..no komen !

Hana teen top said...

ahahha....walaupun aq tak dpt tengok bole kan, menang gak team arsenal ek?team aq gak tue..
:)

Post a Comment

 

Cerita Panas!!!