I love Justin Bieber! Muuaahhh!

Posted by sayanakhiburan on 15 August 2011

Hahaha... Sengal~~ Mesti korang nak kata aku ni tak berapa nak straight kan... Yela... Tetiba je love Justin Bieber... Hahaha... Okla... Aku buat pengakuanla... Aku memang suka Justin Bieber.......


Aku suka Justin Bieber ni pas aku dengar lagu Baby... Tapi bukan dinyanyikan oleh budak jambu ni tau... Dinyanyikan oleh band underground Malaysia iaitu The Padangs... The Padangs ni terkenal dengan lagu-lagu keras-keras dan ganas-ganas... Hahaha.... Nak tau macam mana lagu Justin Bieber jadi keras? Tengokla bawah ni...



Hahahaha... Amacam? Ganas tak?


p/s : Baby... Baby... Baby... Wwwuuuuuuu!!!

{ 3 comments... read them below or add one }

Wadi AR said...

ganasnye baii

Tasha said...

baru nak euwwwww td,tak jadik dah...hak3

Gadis Butterfly said...

lelaki pun suke Justin Bieber ek?

Post a Comment

 

Cerita Panas!!!