-->
Menu Feveret Berbuka Puasa... Pilihan saya? Anda?

Menu Feveret Berbuka Puasa... Pilihan saya? Anda?

Assalamualaikum semua & Salam Ramadhan...


Amacam puasa hari? Still ok ke k.o? Hehehe... Harap-harap takdela yang terkantoi puasa yer... Takde dh alasan "Alamak! Lupa la hari ni dah puasa!" (padahal time sahur melantak macam-macam)... So, takde excuse yer.... Ok, petang-petang cenggini, best gak sharing2 kan... So, aku nak share ngn korang tentang....

MENU BERBUKA PUASA!!

Haaa... Best ni... Tambah-tambah first day hari puasa ni, macam-macam nak makan... Hehehe... Tapi, aku da ada list... List aku nyer feveret menu untuk berbuka... Kira menu ni memang tiap-tiap tahun aku akan cari kat bazar Ramadhan... Nak tau apa? Jom tengok... Hehehe...


1) Murtabak



2) Ayam Golek






3) Air Tebu






4) Popia Basah




5) Gulai Kawah






Haaa.... Ni la list feveret menu berbuka puasa aku... Heheheh... Japgi rasanya nak cari... Hehehe... Camne dengan korang lak? Komenle sikut... Huhuhuhu....


p/s : Nak gerak ke Bazar Ramadhan dulu... Bye2!

4 Responses to "Menu Feveret Berbuka Puasa... Pilihan saya? Anda?"

  1. halamakkk. no satu peberet gua beb

    ReplyDelete
  2. hurm.. saya suka makan chicken chop (bajet omputih :DD)

    hehe =P

    tadi nak beli air tebu tapi dah abes sebab 2 gerai je jual. T__T

    ReplyDelete
  3. sedap...bila berbuka hnya mkan sikit je..jgn layan nafsu...

    ReplyDelete

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel