Lafaz Niat Puasa...

Posted by sayanakhiburan on 01 August 2011

Dah pukul 12 lebih ni.... Lagi beberapa jam lagi waktu sahur... Lepas tu, semua umat Islam kat Malaysia akan menjalani ibadah puasa... Kat sini aku nak la share berkenaan dengan niat puasa...  Yela... Mana tau ada yang dah besar-besar panjang still tak tau nak niat puasa...

So, aku harap pic kat bawah ni dapat la bantu korang-korang dan aku sendiri dalam melafazkan niat puasa dengan betul... Yer?



Selamat bersahur dan berpuasa semua kepada warga bloggers semua! Salam!

{ 4 comments... read them below or add one }

ame elms ! said...

Salam Ramadhan ! :D mari niat , mari niat . :)

Wadi AR said...

slmt berpose encik

ahsfantasy24 said...

╲╭━━━━╮╲╲╭━━━━━━━━╮
╲┃╭╮╭╮┃╲╲┃Selamat menyambut
┗┫┏━━┓┣┛╲╰┳Ramadan ♥
╲┃╰━━╯┃━━━╯╰━━━━━━ ╯
╲╰┳━━┳╯╲╲╲╲╲╲╲╲╲
╲╲┛╲╲┗╲╲╲╲╲╲╲╲╲..


Jom Lawat Teratak Buruk Saya:
1. Statstik pekerjaan yang paling dipercayai di Malaysia!
2. Malaysia nak guna duit syiling baru ala-ala euro coin!
3. Geng pencinta yang tak mampu lupa kekasih lama!

ahsfantasy24 said...

╲╭━━━━╮╲╲╭━━━━━━━━╮
╲┃╭╮╭╮┃╲╲┃Selamat menyambut
┗┫┏━━┓┣┛╲╰┳Ramadan ♥
╲┃╰━━╯┃━━━╯╰━━━━━━ ╯
╲╰┳━━┳╯╲╲╲╲╲╲╲╲╲
╲╲┛╲╲┗╲╲╲╲╲╲╲╲╲..


Jom Lawat Teratak Buruk Saya:
1. Statstik pekerjaan yang paling dipercayai di Malaysia!
2. Malaysia nak guna duit syiling baru ala-ala euro coin!
3. Geng pencinta yang tak mampu lupa kekasih lama!

Post a Comment

 

Cerita Panas!!!