-->
Sahur Bersama Domino's Pizza!

Sahur Bersama Domino's Pizza!

Assalamualaikum semua! Apa khabaq?

Hehehe... Sebelum apa-apa aku nak ucapkan selamat menjalani ibadah puasa yang akan start besok... Puasa! Jangan tak puasa... Hehehe... Tengok kepada tajuk entri aku ni, mesti korang kata aku dah buang tebiat, tak pun bahasa sopannya tak waras... Yela... Mana taknya... Tak penah dibuat orang sahur pukul 10 malam untuk berpuasa pada keesokkan harinya... Hehehe...

Tapi aku buat kot... Yela... Sebenarnya aku excited sangat nak sambut bulan puasa ni... Sampai dalam otak kata, malam ni nak makan sedap sikit... So, aku pun pegila....



Taaadddaaa!! Domino's Pizza!


Hehehehe....Lepas je gi semayang terawih, aku pun terus bergegas ke kedai Domino's Pizza yang cawangan kat Kluang ni... Memandangkan cawangan kat Kluang ni baru je buka, diorang bagi kupon untuk pelanggan untuk tarik diorang punya customer... Termasukla aku... Hahaha...

Kedai dia okla... Ramai kot... Maklumla... Baru buka....




Lepas aku belek diaorang punya kupon tu, jadi aku pilih la pakej yang RM55 ni... Dapat 1 Pizza Large + 2 Pizza Regular... Okla tu kan dia punya promotion....





Hahaha... Kenyang wooo... Sedapppp woooo... (sengal... macamla korang tak pernah rasa...) So, sekarang bolehla tido dengan lena... Sebab sahur karang malas la nak bangun... Sebab dah kenyang sangat... Hehehe...

K,la... Thanks sebab sudi baca aku punya kisah ke'excited'an untuk berpuasa... Hehehe... Bye! Ahhhakkkkzzz!


p/s : Hehehe... Cun ak gambar tu... Ambik ngn iphone 4 tu... Hehehehe....

2 Responses to "Sahur Bersama Domino's Pizza!"

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel