-->
Yes! iPhone 4 telah menjadi milikku!

Yes! iPhone 4 telah menjadi milikku!

Heheheeheh...
Hahahaha...
Huhuhuhuhu...


Aku tersengih ja sejak 2-3 hari lepas.... Hahaha... Mana taknya... Impian aku untuk memiliki gadget impian aku telah menjadi kenyataan... Alhamdulillah... Berkat duit yang aku simpan sikit-sikit, akhirnya dapat jugak aku pakai iPhone 4 ni... Hehehe...

Lepas je aku dapat elaun bulan ni... Aku dengan pantasnya terus bergegas awal-awal lagi ke Celcom Batu Pahat untuk membeli iPhone 4 idaman aku ni... Usaha aku tak mengecewakan sebab kat situ memang ada ready stok... Dan hasilnya....



Taada!! Mintak maaf sebab terbalik... Hahaha...  Aku ambik iphone 4 warna putih 16gb dengan pelan celcom i98... Memang berbaloi-baloi... Hehehe... Okla... Setakat ni je gua update blog... Nak gi main dengan "sayangku" ni jap... Hehehe... Maklumla... Baru dapat... Macam isteri jugak... Awal-awal kawin mana boleh lepas... Hahahaha... K,la... Bobye...!!!


p/s : Sesapa ada apps untuk iPhone yang best, tolongla cadangkan kat aku ek? Hehehe...

3 Responses to "Yes! iPhone 4 telah menjadi milikku!"

  1. nape sume org dah pakai bende alah ni =.='

    ReplyDelete
  2. bestnye.. nak i phone 4 gak..hee

    ReplyDelete
  3. alahaiii jelesnya dia punyer kaler putih !
    zeera punyer kaler black tapi tetap sayang dia .
    tak boleh berjauhan dengan iphone ku da macam hubby plakk . hehehe :)

    ReplyDelete

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel