BE Ke-10 dari Nuffnang | Volswagen Passat

Posted by sayanakhiburan on 02 November 2011

Salam semua...

Alhamdulillah... Nuffnang still bagi kepercayaan kat blog aku yang tak seberapa ni... Aku dah agak dah dia bagi BE baru sebab dok tengok iklan macam kat bawah ni je dok ada kat blog aku...


Dan pagi tadi aku check... Yaaa... Memang sah la blog aku dapat BE baru... Hehehe... Alhamdulillah... BE  kali ni datang dari syarikat automotif atau kereta terkenal iaitu Volkswagen... Nama kempen yang Nuffnang bagi tu Volkswagen Passat...


Nak tengok model kereta tu macam mana? Haa... Macam ni...



Haaa... amacam? cun tak? kalau nak tau lebih lanjut, klik2 la iklan tu ek...


p/s : Agak-agak bila la nak boleh pakai kereta ni... Huhuhu...

{ 6 comments... read them below or add one }

Rozuan Ismail said...

tahniah.doakan aku pon dapat BE

Ct Aja said...

tahniah...ermmmm xpernah dapat pon..hihihi

yen(toka ziizokukuto) said...

yang ke 10 tuh,,, :) dah berapa kali cashout???

sayanakhiburan said...

ni baru nak masuk kali ke-2...

♪ cik katak ♪ said...

wahh best nya dapat bE

DariMataHati said...

camne nak aktifkan nuffnang sebenarnya? haha..iklan ada berzaman...tapi xpernah dapat earning pun?...

Post a Comment

 

Cerita Panas!!!