-->
Korang tau tak lelaki ni sebenarnya special??

Korang tau tak lelaki ni sebenarnya special??



Sape kata lelaki tak special? Meh ar gaduh dengan aku... Especili... Korang wahai POMPUAN! Haaa... Ni yang aku nak gaduh dengan pompuan ni... Sapa kata pompuan special lagi boleh komen la kat bawah ni.. Tapi, lepas korang baca bukti ni la... Pompuan seniri yang admit ok!!

NAK TAHU TAK KENAPA LELAKI NI SPECIAL SIKIT?

Isteri: abang! abang! abang tahu tak yang abang adalah orang paaaaaaaaaaling special dalam hidup saya! 

Suami: betol ke ni yang? cuba cerita kenapa yang cakap macam tuh?

Isteri: Sebab abang ada “telur”. (sambil buat muka tak tahan ketawa)

Suami : haa? apa kaitan telur abang dengan special pulak?

Isteri : apa laa abang ni....kan ke kalau kita beli burger jenis special,mesti ada letak telur kan..sama jugaklah dengan abang.takde telur makna tak special lah 
Suami : (dalam hati berfikir, konyolnye bini aku ni, memang nak kena bini aku malam ni!)

 Hahaha... Chill ek wanita di luar sana... Huhuhuhu....


p/s : Tulis entri sambil makan burger benjo... Huhuhuh....

3 Responses to "Korang tau tak lelaki ni sebenarnya special??"

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel