-->
BE Ke-11 dari Nuffnang | Nokia Gifting

BE Ke-11 dari Nuffnang | Nokia Gifting

Salam semua...

Fuyooo... Lama woo berehat dari industri berblogging ni...heheheheh... dah rasa macam blog terbiar je aku tengok blog aku ni... trafik pun dah macam suam-suam teh o suam ja... mana taknya... buka blog pun tidak, inikan pula nak update n blogwalking... Alamatnye merudum la trafik aku... Hehehe...

Tapi yang aku suka sangat ni sebab, dalam aku tak update tu datang jugak BE baru dari Nuffnang ni... Aku memang bersyukur sangat... Nuffnang still sayangkan blog aku... Hehehe... Haaa... Ni dia BE baru aku...



Haaa... Tuuu dia... Yang dalam kotak merah tu... Kali ni datang dari syarikat telefon terkenal iaitu Nokia... Rasanya dah 2 kali aku dapat BE dari Nokia ni... Apa-apa pun Alhamdulillah... K, la... Setakat ni jea aku nak share... Bye...


p/s : Sayang Nokia, Sayang Nuffnang... Hehehehe

2 Responses to "BE Ke-11 dari Nuffnang | Nokia Gifting"

  1. aku pun lama tak update..lebih 2 bulan tak update,dapat juga 3 be dalam masa tu..hahaha

    ReplyDelete

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel