-->
Penyanyi Asal Lagu Doraemon!

Penyanyi Asal Lagu Doraemon!


An... An... An... Totte modai suki... DORAEMON!!


Hahahaha... Sapa yang tak pernah tengok cerita kartun ni zaman budak-budak memang aku rasa dia memang tak normal la... Cerita kartun ni top kot... Aku dulu kecik-kecik, asal pukui 7.30 ja mesti balik nak tengok punyala... Tak pernah miss la dulu... Hahaha...

Tapi, bila dah tua ni, tetiba aku terpikir gak... Sapa la penyanyi lagu DORAEMON... Nak tau sapa?



Mungkin time dia nyanyi lagu tu muda-muda dulu kot... Aku pun taktau... Tapi, suara dia tetap maintain kot even dah tua... Tak percaya? Tengok video bawah ni...


Haaa... Amacam? Sama tak... Betul tak aku kata? Hahaha... Comel kot suara dia... Teringat balik zaman budak-budak dulu... Ishhhh...


p/s : Masuk AJL bole menang tak? Hehehe...

1 Response to "Penyanyi Asal Lagu Doraemon!"

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel