-->
Bila la aku nak dapat award, BE???

Bila la aku nak dapat award, BE???

Ting! Tong! No 5416... Kaunter no 8...

Hehehehehe.... Aku dijemput lagi oleh blog sendiri untuk men'gepost' entri baru... (Koya btul mamat ni) Hehehehe... Related to my title, agak2 bilala aku nak dapat semua 2?? Ada sorang bole jawab x?? Hehehe... Aku dah lama menunggu ni.. Macam menunggu cicak pokke bertanduk!!! Eh2, silap macam menunggu kucing bertanduk ja... Hehehehe..




Jeles gakla melihat ada blog yang freshie atau newbie macam aku ni dah dapat suma benda 2... Ntah macam manala diorang buat.. Ada orang bole tolong gtau sikit? Hehehe... Tapi xpe.. Aku akan teruskan berblogwalking... Dan mengepost entri baru... Nak bagi naik traffic la katakan... Hehe..

"Tetiba terjaga dari tidur"

 Pannnnngggg!!!(Bunyi orang tampar dahi aku).. Apa yang aku post ni??? Ntah pa pe.. Macam x berfaedah je kat dalam blog aku ni... Hehehe... Layan jela entri aku ni yang ditulis ketika sedang mamai baru bangun tidoq.. Hahahaha.. Chow!!!


p/s : kepada abang yang kat bawah ni, tolong la bagi BE kat aku.. Hehehehe...


5 Responses to "Bila la aku nak dapat award, BE???"

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel