-->
Malam ini...

Malam ini...

Salam semua... Malam ni aku tak dapat tido sangat2... Entah apala aku pikirkan... Macam2 aku pikir... Duit keta, nak beli itu nak beli ini... Macam2 la... But, something yang aku betul2 pikirkan ialah about satu peristiwa yang berlaku petang tadi....(budget saspen, horror n scaryla.. Hehehe..).

TaaaaaDaaaaa!!!!!

Takde pe2 pun (Hehehe.. Mesti bengang ngan entri ni.. Hahaha)  just aku g bandar je pun... Lepak2 ngan membe aku kat bandar Kluang ni... Atau lagi spesifik lokasinya ialah KLUANG PARADE...



Masa aku nak masuk kluang parade 2, tetiba......... (bagi korang saspen lg....)

"Abang dah makan belum, jomla gi makan"(warnakan text ni macam ni sebab warna in love kan?? Hehehe)



Aku nampak kapel ja punn... Hehehe... Tentu korang rasa tak berat pun masalah aku kan setakat nampak kapel... Tetapi, bagi aku perkara ni buat aku terpikir seseorang sampaila aku tak bole tido sampai sekarang... (awek gua dulula der).. Entah bilala aku dapat jadi macam diorang 2... Bilala aku nak bertemu jodoh pulak... Hehehe... Jeles jugak aku tengok diorang dok "caring2 n sharing2"... Aku jerit dalam hati aku....

AKU NAK JUGAK!!!!!

Tapi, apakan daya, diri ni tak mampu untuk semua tu... Yela... Perempuan sekarang kan dah berevolusi... Heheheh.. (jangan marah kaum hawa ek?) Keta BMW, wallet kulit, baju n seluar ori, kasut mahal, n paling penting muka kena hensem der... Takde semua tu jangan harapla korang nak impikan pegang status or title "COUPLE" atau kat facebook  lebih mesra dipanggil "IN RELATIONSHIP"...

Balik dari bandar aku terus terpikir benda ni semua... Adakah aku akan membujang sampai ke tua??
Harap2 adala insan yang sudi menerima aku kelak... Sebab aku takde semua ciri2 yang kat atas tu... Berharap orang yang akan dikahwini aku nanti menerima aku seadanya...

So... Untuk yang berkapel sekarang ni... Aku nasihatkan, jangan pernah lansung berubah hati kepada pasangan korang even dia tak sempurna bagi mata korang tetapi mungkin dia ikhlas untuk bercinta ngan korang... Untuk korang semua and termasuk aku sekali... Jomla sama2 layan lagu di bawah ni... Layannnn!!!!




~p/s : Nobody perfect... (Tujukan lagu ni untuk bekas ex aku...) Sob! Sob!!

0 Response to "Malam ini..."

Post a Comment

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel