-->
Siapa Follower Aku Yang Ke-100?? Terjahhh!!!

Siapa Follower Aku Yang Ke-100?? Terjahhh!!!

Hahahahahahahahahahahahahaha!!!!
Hehehehehehehehehehehehehehe!!!
Huhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhu!!!
Hohohohohohohohohohohohoho!!!

(gelak macam jin cite ahmad albab daa....)

Korang tau nape aku suke sangat ari ni?? Mestila korang tau kan?? Sebab korang da baca kan title entri aku ni... hahaha... Tapi, sebab aku suke sungguh ari nie... Aku nak gitau and ulang sekali lagi....



XOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOX
XOXOFOLLOWER AKU DAH SAMPAI 100!!!OXOX
XOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOX




Hehehehe... Tak sangka aku dapat follower yang ke 100... Hepy je aku rasa sampai muka pun ala senyummmmm------>>>>

Cute Kan??
Thanks Kepada follower aku yang ke 100 ni... Merupakan pemilik blog yang bertajuk ~Bila Hati Berbisik~.. Tapi, agak terkejut kerana buka jer profile die, ada muka harimau... Hehehe... Cik Rimau.. Special thanks to you and jangan lupa ziarah blog aku ni selalu k?? hehehe.. Nak kenal x dengan dia?? Let's jom tengok bawah ni....

Yang dianak panahkan itula Cik Rimau


Ni la gambar profile pic dia..


(warna harimau.. Hehehe)


Sekali lagi thanks kepada Cik Rimau a.k.a Cik Ija Raja Kasim kerana menjadi follower aku yang ke 100... Diharap bertambah maju dan bertambah la BE untuk beliau... Amin....

Chow!!!! GRRRRRR!!!! (bunyi harimau mengaum!!!)

5 Responses to "Siapa Follower Aku Yang Ke-100?? Terjahhh!!!"

  1. Oooo.. kutuk Cik Rimau yer.. Nak kne ngap ke mr. saiful?? haha..

    ReplyDelete
  2. Mana ada... hehehe.. Promote 2... Hehehe

    ReplyDelete
  3. haha.. takut la tu.. pape pon tq la eh masukkan link blog Cik Rimau yang hampeh tu.. hehe

    ReplyDelete
  4. Hehe... Kenala jaga membe2 seblogger jugak... hehehe.. Kalau terguris, sorry ek... Hehehe..

    ReplyDelete
  5. ape terguris2 ni.. rimau mne ade terguri2 ni.. haha

    ReplyDelete

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel