-->
Panas! + Hangat! = TENSION!!!!

Panas! + Hangat! = TENSION!!!!

WWWUUUAAARRRGGGHHHH!!!



Aku panas hati hari ni.. Panas hidung, panas telinga, panas kaki, n panas semua anggota badan akula... Geram gila tuuuuttt!!!(ala2 bunyi sensored)..

Maunya aku tak geram!! Astro yang aku apply dah 2 bulan x mai pasang2 lagi kat umah sewa aku! Punyala hangin satu badan aku... Sampai hangit satu badan aku menunggu pihak astro mai pasang kat umah sewa aku ni.. Dahla sekarang ni musim bola... Takkan nak melepak kat kedai mamak tiap2 minggu kot???

Tapi salah aku jugak... Aku gi apply kat astro punya ejen... Ala... Yang selalu kat pasaraya 2... Entah pape2 la diorang ni keja! Kalau korang dapat komisen, aku harap x halal la korang punya komisen 2...


Janji manis macam gula(kat atas) tapi cakap x serupa bikin!!! Siap pasang hanya dalam masa 2 minggu konon... Piirrrahhh!!! Dah berpuluh topup aku abis untuk call pihak astro...(sama ja cawangan ke dengan otai astro)... Jawapan sama!!

"Err.. Adik... Akaun adik dah ada... Cuma kami xde orang nak tolong pasang, adik tunggu seminggu lagi k?"

Aku pun tunggula.... Yeayyy!! dah sampai seminggu!! Aku pun call balik....

"Err.. Err.. Adik.. Orang nak pasang tu cuti... Seminggu lagi dia balik..."

AAHH!!!

Gi mampos dengan alasan ko!! Aku dah letih dah!! Sekarang, aku dah cancel dah nak apply astro!! Menyakitkan hati je... Biarla aku hidup skema dengan tengok TV1 ja pn...Asal hidup aku x tension!!!

Katakan xnak pada astro!!

5 Responses to "Panas! + Hangat! = TENSION!!!!"

  1. dah x bole sabo gi dah... menyirap darah... silap2 bole kena darah tinggi... hehehe

    ReplyDelete
  2. kalo dengan ejen memang mcam tue.. kene push diorang sikit baru buat cepat.. sabarlah yer..

    ReplyDelete
  3. ahaha...lawak ngat aih...hidup skema dgn tv1..hiks...sabo sabo je la...=)

    ReplyDelete
  4. hehehe... nasibla TV1 siar bola jugak... hehehe

    ReplyDelete

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel