-->
Sesat...

Sesat...

Tok! Tok! Tok!

Assalamualaikum.... Hehehe..

Hari ni aku nak share dengan korang tentang post aku ni walaupun agak menyimpang dari agenda blog sebenar aku ni, tapi disebabkan aku nak tolong bisnes membe aku punya pasal, aku post jugakla... Hehehe... Tapi jangan risau, takla terlampau sesat sangat sebab aku pun ada kena mengena jugak dengan post aku kali ni... Hehe...


Apa yang korang dapat describe tentang gambar kat atas ni??

Futsal!!!! Mestila... Takkan orang tengah buat kenduri kawin plak kan?? Hohohoho... Cakap pasal futsal apa yang korang perlukan kalau korang nak main futsal???

JERSI!!!

Pandai sungguh orang yang melawat blog aku ni... hehehe... Apa yang aku nak share kat sini adalah membe aku ni tengah buat bisnes BAJU JERSI... So, dia suruh promote la sikit... Jersi yang dia jual ni sama level dengan AL-IKHSAN punya jersi.. So korang tak payahla membazir duit korang yang x berapa banyak tu untuk beli yang AL-IKHSAN punyer...(Sama je dengan orang yang post ni.. Hehehe..)

Semua jenis team ada... ARSENAL?(sebut yang pertama sebab team feveret.. Hehehe...), CHELSEA?. MU?, BARCELONA?, REAL MADRID? Semua ada... Bak kata seorang pak cik MACAM2 ADA!!! Bawah ni adalah contoh gambar yang lebih kurang dengan jersi yang dijual beliau... Sile lihat di bawah...
ARSENAL HOME



ARSENAL AWAY



CHELSEA HOME



















CHELSEA AWAY
MANCHESTER UNITED HOME




















MANCHESTER UNITED AWAY



















BARCELONA HOME

















BARCELONA AWAY




















REAL MADRID HOME

















REAL MADRID AWAY



















xoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxo
RM 50
(free postage)
xoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxo



Sesape yang berminat bolela korang contact membe aku ni...

No Phone : 013-4482617

ATAU

Korang boleh pm pada alamat facebook di bawah ni....






6 Responses to "Sesat..."

  1. salam..wah ! cantekk !! nk free je..hak2

    ReplyDelete
  2. hehehe... kene jd awek membe saya dulu la... hehehe

    ReplyDelete
  3. nak nak nakkk ! nak free .. boleh ? hehe

    ReplyDelete
  4. hehehe... try tanya al-ikhsan dulu.. kalau die bg free, aku bg free gak... hehehehe

    ReplyDelete
  5. asal liverpool x de?
    *sentap*

    ReplyDelete
  6. sebab toress dh blah dr liver.. hahaha.. terus mls nk upload gambo baju liver.. hehehe

    ReplyDelete

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel