-->
Tutorial Nak Join Movie Guna HJSplit

Tutorial Nak Join Movie Guna HJSplit

Assalamualaikum...

Selamat pagi semua dan salam satu malaysia!!! (macam pemimpin lak... hehehe)

Berdirinya saya di blog saya ni adalah kerana nak kongsi entri barula... apa lagi... hehehe.. Kali ni entri aku tentang " CARA-CARA NAK JOIN MOVIE(yang korang download kat sini) GUNA HJSplit"

Korang kena tengok korang punya file jugak jenis yang macam mana.... kalau yang jenis ........movie.part1.rar atau ........movie.part2.rar kat belakang nama 2... Aku just extract bodo je dengan winrar... tapi.... Kalau file korang namanya pelik kat belakang sekali, contohnya... sayanakhiburan.avi.001 .... Maksudnya korang kenala pakai Hj Split ni untuk mencantumkan file2 yang korang download 2 untuk menjadi satu movie... haaaa...

Ntah korang faham ke tak apa yang aku terangkan, hehehe, tapi aku dah try sedaya upaya untuk tolong orang yang request ni... Kalau terkurang apa2 mintakla tambah yer?? hehehe..


Kat bawah ni adalah video tutorial dari mr.youtube kita... Sama2 tengokla k?? hehehe



Haa... Untuk dapatkan software HJ Split ni... Tekan la sini [HJ Split]

0 Response to "Tutorial Nak Join Movie Guna HJSplit"

Post a Comment

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel