Aktiviti Blogwalking Ditangguhkan :-(

Posted by sayanakhiburan on 26 March 2011



Malam ni aku takdak mood nak blogwalking... Malas je rasa... Yela... Berpuluh aku gi terjah blog orang... Sikit je orang terjah blog aku... Hahaha... Entah sebab pe la tak tau... Hmmm... Mungkin orang anggap aku pakai Auto Blogwalking kot... Ntahla... Apa-apa jela... Mampus gi la kat ko trafik... Ko nak tinggi ke rendah ke biarla... Aku dah penat dah... Dari petang tadi kot blogwalking... Hmmm... Takpela... Malas nak cakap banyak... Nak gi layan cite Khalifah kat tv sat.... Hmm...


p/s : mungkin salah aku kot... Blog tak menarik.... :-(

{ 7 comments... read them below or add one }

♥♥P.i.n.K.y MoMMa♥♥ said...

ala..mak..eh bukan alamak..
merajuks ke ni dik..ni haaa akak bawa murtabak maggie..jom makan ;)

Firdaus Khairuddin said...

sabar, ada hikmahnya tu :)

kiz said...

uit..sabar my prend..aku hari hari terjah blog ko..sehari 5 =6 kali....usaha tangga kejayaan..

sha said...

kalau pakai sistem BW auto, memang aku tak balas chat, apatah lagi nak jenguk blog dia..

kesiannya kat ko..Line lembab kot, orang malas nak jenguk blog. mungkin la..

kpah k-poh said...

sama ler akak pun...kdg2 org pun mcm kita juga...tak de mood...kita buat tugas kita..update blog...yg lain tak yah pikir...ok.

Saiful Nazmi said...

pinky momma : tak merajuk... terasa... huhuh

Firdaus : thanks!!

kiz : gua salutela bro kiz... Salute!!

sha : mungkin kot... tapi, dalam bw tu nampak je dia ngah bw blog lain... tak taw la... hmmm...

akak kpoh : thanks akak... bg semangat sikit2... hehehe

i am S!L4H.. said...

kdg2 pon rase mcm ni.
tp bile dh lame2................
lantakkkkkkk~

haha

Post a Comment

 

Cerita Panas!!!