-->
Bila Mr.Bean Jadi Orang Lain...

Bila Mr.Bean Jadi Orang Lain...

Hohohohohoh... Aku datang lagi dengan entri baru,,, Bila dah tak larat nak blogwalking camni la aku... Try buat entri even dah takde idea... Niat nak wat entri ni pun tercetus bila aku saja dok search kat google ni... Hahahaha... Alang-alang ternampak muka Mr.Bean, aku pun search la lagi... Hehehehe... So, nak tengok hasilnya?? Tengokla bawah ni... Hehehehe...

BILA MR.BEAN JADI... JUSTIN BIEBER





Amboih... Hensem sungguh no... Hahahaha... Anda semua boleh bayang dak kalau Mr.Bean nyanyi lagu BABY? Hahaha... Tiba-tiba tekak jadi loya ni... Hahahaha...


BILA MR.BEAN JADI... HARRY POTTER








Hahaha... Tak boleh aku tengok muka dia yang skema ni... Terpikir gak aku cam mana dia nak seru sihir-sihir dia... Mesti lawak... Hahahaha...


BILA MR.BEAN JADI... MONALISA








Ni lagi satu... Agak-agak korangla... Kalo pelukis monalisa(yang ori) masih hidup, dia tengok gambo ni apa reaksi dia?

"Lebih baik aku mati dari tengok gambo sehudoh ni.."

Hehehehe...


BILA MR.BEAN JADI... AVATAR








Filem Avatar yang dipenuhi aksi dan sains fiksyennya akan menjadi filem komedi kalau filem Avatar ni dibintangi oleh Mr.Bean... Hahaha... (nak sangat tengok Mr.Bean sambung rambut dia ngan binatang-bintang dalam filem Avatar) Hehehehe...


BILA MR.BEAN JADI... TITANIC








Aku tak boleh bayangkan betapa romantisnya bila Leonardo Di Caprio (JACK) ucapkan ungkapan "U jump, I jump"... Tapi kalau Mr.Bean yang jadi ROSE... Mesti dia ungkap balik macam ni... "U jump, I laugh" Hahahahaha....


BILA MR.BEAN JADI... BABY








Kepada mak-mak, ibu-ibu yang sedang mengandung kat luar sana mahupun blogger-blogger di Malaysia ni, saya nak nasihatkan sikit... Jangan banyak tengok cite Mr.Bean... Nanti anak-anak jadi muka macam kat atas tu... Hahahaha... Comey sangat... Bole masuk contest Si Comel kat dalam blogger ni... Hahahahaha




p/s : Terima jela apa yang aku mengarut ni... Huhuhu...

7 Responses to "Bila Mr.Bean Jadi Orang Lain..."

  1. huhu..paling xleh nak tgkmonalisa tu..
    rosak kot gamba monalisa tu..ahahah ;D

    Titanic plak...x leh nak romanticlangsung =.=
    huhuhu :)

    ReplyDelete
  2. hahaha..klakar plak tengok..Menakutkan je baby jadi muka tua.. :D

    Entri Terkini: Pendaftaran SPM 2011..

    ReplyDelete
  3. pitam kalo muka anak mcm mr bean nie hahaha

    ReplyDelete
  4. kesian mr bean yg x bersalah. ohooohh

    ReplyDelete
  5. hahahahh.....yg bieber tuh tak ley tahan...XD....

    ReplyDelete

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel