"i'll be waiting for you"

Posted by sayanakhiburan on 28 March 2011

Aku tunggu kau... Sampai kau terima aku... Aku tak dak apa-apa keistimewaan pun kalau nak dibandingkan dengan si dia... Aku ikhlas cintakan kau... Tapi kau tak pernah nampak semua tu kan? Yela... Aku tak dapat bahagiakan kau dengan cinta ja kan? Aku tak kesah kau nak cakap apa-apa pun... Aku tau kau bahagia dengan dia... Dengan kemewahan yang kau kecapi sekarang... Aku pandang ja kau dari jauh... Sebab aku tak layak dengan kau... Kecik sangat aku bila dengan kau... Walau aku hina di pandangan kau... Walau aku tau, kau dan aku takkan bersatu... Aku nak kau tahu.......

Aku ikhlas... Aku ikhlas cintakan kau...

"i'll be waiting for you"



p/s : Sekadar coretan hati malam-malam buto ni...

{ 7 comments... read them below or add one }

Cekodok said...

aishh.... btol ka ni geng.... hehe... sabo2.. lepaskan.. biar dia bahagia dengan jalannya..

NiSha said...

jiwang nya saiful.. meremamng roma... kikiki

puanbee said...

jiwang heee.........

Novelgurl said...

Salam..ecece..korealah^^ hak2,

Saiful Nazmi said...

cekodok : tu la... let her go....

nisha : besala... sekali sekala... huhuhu

novelgurl : best kot lagu ni... huhuhu

Anonymous said...

let her go??? but why still waiting?? huhu x fhm, x fhm....

Mancis said...

huuhu.. jan di.. i like

Post a Comment

 

Cerita Panas!!!