-->
Penyakit Misteri Menyerang Aku...

Penyakit Misteri Menyerang Aku...

Assalamualaikum semua.... Salam 1 Malaysia....

Apa habaq? Harap hampa semua sihatla no... Jangan jadi macam aku... Ada penyakit... Dah rasa tak tertahan dah ni... Duit dah banyak keluar nak ubati sakit aku ni... So, malam ni aku nak share dengan korang pasai satu jenis penyakit aku ni.... Penyakit bahaya yang dah lama aku cari ubat... Sampai sekarang tak jumpa lagi.... Aku tak nak korang pun kena penyakit ni... Kalau korang nak suggest aku gi jumpa doktor yang korang kenal bole jugak... Berikut adalah description doktor yang merawat aku tentang penyakit ni....



Latar Belakang


Nama penyakit : Gila Handphone... (Handphonesia Gilabelitus)

Tentang penyakit : Menyebabkan si pesakit sentiasa nak tukar handphone baru...

Simptom : Selalu bermimpi pasal handphone, sanggup habiskan masa berjam-jam kat internet cari handphone, sering tertukar nama awek dengan nama jenama handphone cth : Norkiah jadi Nokia, Suzy jadi Sony) dan sangut melanggan majalah gadjet untuk dibuat bahan bacaan ketika bosan...

Mula Dikesan : Sejak dari sekolah lagi...


Dari dulu sampai sekarang dah banyak aku tukar-tukar handphone... Contohnya Nokia : 3210, 3310, 3100, N-Gage QD, 6120 Classic dan 5800 (yang pakai sekarang)... Sony : W250...

Nokia 5800

Handphone aku ni baru pakai 2 bulan... Aku dah bosan dah pakai... Rasa macam nak tukar lagi ni.... Huhuhuhu.... Ada sesapa bole bagi cadangan tak? Antara handphone yang kat bawah ni...

Adakah................

Nokia C3

Atau.........

Nokia C6

Ataupun yang ni??

Blackberry Bold


Tolongla... Tolong bagi pendapat... K, chowww!!!




p/s : Pening eden.... Omak aih.....Huhuhu....

7 Responses to "Penyakit Misteri Menyerang Aku..."

  1. blackberry !!!!

    nokia c3 tu function x best mana . x syok !

    ReplyDelete
  2. adeh ingatkan apa..ni kira sakit angau ni..har har har..aku suggest public phone je

    ReplyDelete
  3. hahhaaa... hntaran kawin esk2 9 dulang pelbagai h'phone

    ReplyDelete
  4. nokia c6 nampak smart tp ntah tk tahu funtion semua telefon nih

    ReplyDelete

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel