Hitam Kuning Hitam Kuning!!

Posted by sayanakhiburan on 29 March 2011

Mesti pelik korang pelik kan... Pehal lak tiba-tiba ja sebut pasal warna ni... Huhuhu...

Sebenarnya, nak dijadikan cite, hari ni, sajala pas keja a.k.a praktikal, aku gi la mall... Niat tu saje ja nak jalan-jalan... Tetiba....

Dum pak tum bum yeahhhh!!!

Aku dengar lagu kuat sangat... Datangnya dari satu kedai komputer ni... Sampai ja kat kedai tu... Datangla sorang mamat ni, ada ekor, ada tanduk dua, warna merah, bisik-bisik kat aku suruh beli speaker ni... Hahahaha... Dengan dorongan nafsu yang kuat dan iringan elaun yang baru ja masuk ari tu, aku pun beli.... Hahaha... Dah ada speaker sbijik kat bilik aku ni.... Brand Sonicgear je pun... Huhuhuhu....

Mesti tak paham lagi kan apa kaitan dengan hitam kuning kan? Layan jela bawah ni....



p/s : bahasa mudahnye... syok dengar lagu ni dengan speaker baru... Hahaha... Saja nak bagi panjangkan entri... Huuhuhu....

{ 1 comments... read them below or add one }

mizzapple said...

uiksss.
igt hape bnde la hitam kuning tu.


rupa2nya beli speaker.



speaker ko kale hitam kuning ke?
huhu

Post a Comment

 

Cerita Panas!!!