-->
My First BE! Thanks Abang Nuffnang!!!

My First BE! Thanks Abang Nuffnang!!!

Assalamualaikum semua... Hehehehe( Senyum panjang lebar)

Hari ni aku nak gitau and share ngan korang tentang....

"AKU DAH DAPAT BE!!!"

Hehehe... Aku tak sangka semalam merupakan hari pertama aku mendapat BE... Tak sedar langsung... Sedang aku berblogwalking semalam, tetiba aku dikejutkan dengan kehadiran banner yang seperti kat bawah ni...


Mula-mula aku tak percaya sebab aku check akaun nuffnang aku tak tulis apa-apa pun pasal BE ni... Siap aku tanya abg teror lagi untuk mengesahkannya... (otai pasal BE nih... hehehe)  Dia kata...

sah la tu BE... check kat akaun nuffnang la

Dan pagi ni aku dah check akaun nuffnang... Dan inilah hasilnya.... Hehehehe....


Alhamdulillah... Aku besyukur sangat..... Terima kasih Nuffnang sebab kasi kepercayaan kat blog ni untuk pasang iklan... Hehehe... Kepada yang belum ada BE, jom teruskan usaha.... Chaiyok2!!! Chow...



p/s : sekali lagi, thanks nuffnang!!!

21 Responses to "My First BE! Thanks Abang Nuffnang!!!"

  1. tahniah...gk pown ada be jugak..t ajin2 la klik2 ea..hehehe....first be gk pnya xsempat nak raikan sebab jarang chck nuff..second be bwu perasan....huhu...

    ReplyDelete
  2. hehehe... ni pun rasa macam nak datang be kedua je... sebab tetiba da iklan celcom... hehehe

    ReplyDelete
  3. tahniah :D
    semoga terus membakar semangat nak berblog..

    ReplyDelete
  4. thanks dahlia!! harap2 mcm 2 la... hehehe

    ReplyDelete
  5. Tahniah!
    Moga bertambah murah rezeki.
    Aminnn...

    ReplyDelete
  6. thanks akak... Hehehe... Harap akak pun pun berjaya...

    ReplyDelete
  7. tahniah laa..kalau terus aktif mungkin berderet lagi BE masuk..hehe

    ReplyDelete
  8. tahniah..semoga akan bertambah BE tu

    ReplyDelete
  9. thanks all... blogwalking tetap aktiviti harian... hehehe

    ReplyDelete
  10. congretz... ika x dpt lg pun. mudah mudahan murah rezeki, dapat laa.. x mngharap sangat pun..

    ReplyDelete
  11. tahniah..wa dapat BE..syiokkk bangat

    ReplyDelete
  12. tahniah...pasni kena rajin dtg klik2. tlg tuna rumah...

    ReplyDelete
  13. wah..sebenarnye ct xtahu apa itu be...siapa boleh bantu ct??bgtahu la ape itu be..tu je ct nak tahu

    ReplyDelete
  14. Hoho.. tahniah yer.. Cik Rimau pun pernah dpt.. tp kalau dpt pun, bukan Cik Rimau sedar pon itu be ke bukan.. hak hak hak

    ReplyDelete
  15. wah!!!! tahniah... selalu bw yer.. ^_^

    ReplyDelete
  16. Brp paling tinggi BE yang pernah sapa2 kat sini dapat sebulan??

    ReplyDelete

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel