-->
Payment Pertama Dari iPanelonline.com!!

Payment Pertama Dari iPanelonline.com!!

Hahahaha... Hari aku gembira setelah lama mempromosikan ipanelonline.com.... Akhirnya tiba giliran aku nak buktikan benda ni bukan sia-sia aku buat... Huhuhuh.... Kepada yang tak tau ipanelonline.com tu apa, korang tengok sticky post aku ni... Buat Duit Tanpa Tingkat Trafik [iPanelonline.com].... Ada sesetengah tak caya benda ni... Ada orang kata benda ni scam tapi korang tengok bawah ni.... Hasil aku main-main dengan iPanelonline...



Tengok betul-betul... Nama aku kan?? Memangla tak banyak seperti apa yang korang impikan... Tapi, dapat jugak duit kan?? Huhuhu...So, kesimpulannya benda ni tak menipu... Cuma korang kena pandai or teka-teka survey ja... Huhuhuh... Aku pun kadang-kadang kantoi gak jawab survey tu... Kepada yang tak join tu, korang rugila... Sebab benda ni bukan payah pun... Jawab survey, dapat duit... Huhuhu.... Kalau korang nak daftar or nak tau macam mana nak dapat duit dengan iPanelonline? Tengokla entri ni... Buat Duit Tanpa Tingkat Trafik [iPanelonline.com]...


p/s : Nak gi seluaq jin!! Hahaha...

14 Responses to "Payment Pertama Dari iPanelonline.com!!"

  1. saiful..kak mimi pun dah dapat 5rgt dari ipanelonline..hari tu saje nak test btl2 dia bayar ke tidak..jadi bila dah cukup 5rgt,akak test la tebus point tu..dalam masa seminggu dia proses..sekarang dah dapat..hehe

    ReplyDelete
  2. cuma k.mimi masih tak pandai mcm mana nak transfer duit dari akaun paypal tu masuk ke akaun bank kita..saiful tlong ajar sikit..hehe

    ReplyDelete
  3. akak mimi... tula ramai dah cahout tapi just rm5... tu saya try nak cashout yang banyak sikit... nak tengok diorang bayar ke tidak... huhuhu...

    akak mimi... senang je rasanya... nanti saya try buat tutorial ek kak? huhuhu...

    ReplyDelete
  4. kena tggu bulan 9 bru boleh buat PayPal (T_T)

    ReplyDelete
  5. wat tutto nak wat akaun paypal skali..hehe.. mmg khalis ni malas nak mencari banyak2 tempat..dapat 1 tempat rujukan baru best

    ReplyDelete
  6. tolong buat tutorial secepat mungkin hehe..

    ReplyDelete
  7. syzwnsrwk : eh? Kenapa plak?

    khalis : insyaAllah... huhuhu... Untukmu sanggup ku buat apa aja... huhuhu

    kak mimi : yap akak! tapi jap... nak gi beli seluaq jin sat... huhuu

    ReplyDelete
  8. bestnya.kalo pasang ni dye tak sama mcm nuffnang kn?tak pe kan letak both.

    ReplyDelete
  9. wah..wah tak sabarnya...
    nak jugak...

    ReplyDelete
  10. benda nie jwb survey ape....???
    camna nk taw dy bg survey kt kita....???
    huhuhu....
    )=

    ReplyDelete
  11. hi tuan blog....saya nie bingung sekali,,
    saya dah mula menjawab survey kat ipaneonline nie...mata pon dah cecah ribu..satu hari tu, saya cuba tebus mata untuk rm5 dulu..saya semak status penebusan sy sudah "disemak"..dan saya pon check akaun paypal..tapi habuk pon tak der..sedehh....adakah saya salah mengisi maklumat akaun saya...boleh kah tuan blog ajar saya bagaimana mau isi maklumat akaun kita kat ipanelonline tue? apa yang patut di isi untuk ini "Membayar Zhi Fu Bao:"...saya masukkan email paypal sy..betul ke? sgt bingung tak tau nak rujuk kepada siapa..kebnykan tutorial saya jumpa semua rujuk kepada halaman web ipanelonline yang lama..sekarang dah upgrade website ipanelonline nie...please help me...thanks.

    ReplyDelete
  12. salam nk tanye,setiap kali ade servei ipanel akan hantar ke email saya,cth:Maklumat Survei:
    Kod Survei: P0004104
    Nama Survei: A Study about Attitude
    Tempoh Survei:20 Minit
    Hadiah: 220Markah
    Masa Bermula: 2012.07.30
    Link Survei: adakah kite perlu jawab servei ni pd tarikh yg diberikan iatu mase bermula,sb email ni td sy dapat dan sekarang bru 23.07.2012, ,sb saya pnah jawab sebelum tarikh yg diberi,dr 400 mata saya dapat 1 mata je,hukhukkk,da terlepas 5 servei jawab sebelum mase bermula,semua dapat 1 mata,tolongggg sayaaaaaa, ,heheeee

    ReplyDelete
  13. kalau ade ape2 sy x pham psal ipanel sy tanye xpe kan kan kan???

    ReplyDelete

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel