-->
REVIEW BLOG SAYA KALAU TAK MAU DISAMAN!!

REVIEW BLOG SAYA KALAU TAK MAU DISAMAN!!



Hahahaha... Tajuk macam ugutan, tapi rupa-rupanya contest... Hehehe... Ni contest ke 819625273247 aku masuk (no banyak sangat sebab ak ingat brapa kali dah masuk) Huhuhu... Aku masuk contest ni sebab ni salah sorang geng aku ni... Heehehe... Apa yang perlu aku buat nak join contest ni? Haa... Macam ni...

1) Buat tajuk seperti di atas


Ammah!! Dah setel...

2) Buh header maera dan link ke entri beliau


Wokay!! Sudah link...

3) Beri pendapat tentang Khumaera Ismail dan tentang blog beliau


Pendapat saya tentang Khumaera Ismail ialah... ( tidak melebihi 15 patah perkataan)...Huhuhuhu... Beliau cantik dan anggun... Lawak pun ada kat dia ni... huhuh..

Dan tentang blog beliau pulak... Pinky... Stylo... Ringan... Pengikut ramai... Dan yang penting... MANTOP!!! Huhuhuhu....

4) Letak link korang kat entry beliau


Lepas siap entri ni, terus cergas gi anta... Huhuhu


Dah setel dah!! Huhuhu... Korang nak join gak? Joinla kat sini... [Miss Librarian]

p/s : Harap-harap menang... Huhuhu

9 Responses to "REVIEW BLOG SAYA KALAU TAK MAU DISAMAN!!"

  1. ahahahaha dasattt antar awai...
    hidup mantops!
    hukhukhuk..

    ReplyDelete
  2. huhuhu... besola akak2 ku sekalian.. kena laju kang tak menang... huhuh

    ReplyDelete
  3. sib baik tak tag aku..kalau tak kompom kau kalah saiful..hhaa..semoga berjaya..

    ReplyDelete
  4. K.mimi dah terjah blog khumaera tadi tu memang comel orangnya..hehe :)

    ReplyDelete
  5. errr... yeay! sokong geng mantop!!

    ReplyDelete
  6. insyaAllah kalau sempat join le..hehe :) sebab tarikhnya tu suntuk sgt..

    ReplyDelete

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel