-->
Semalam Aku Jadi Nyah

Semalam Aku Jadi Nyah

Assalamualaikum semua...

Pa habaq? Mak harap semua blogger sihatla no... Huhuhuhu... Oppsss... Terbawak-bawak pulak watak semalam... Hehehe... Semalam aku terpaksa menjadi nyah disebabkan GAME ABG BEN... Nak tau game apa? Klik [sini]... Mana taknya... Aku diapit oleh blogger-blogger wanita terhandal dan termantop di Malaysia serta abad ini... (bodek sikit... Huhhuu) 4 vs 1 la katakan... Huhuhu... Tapi seriously memang enjoy geng dengan diorang ni... First2 chatting kat Facebook semua dah gelak pecah perut dah... Sampai lupa pasal game ni kejap... Hehehe... Yela... Matlamat kami pun sama... Bukan just nak menang je... Tapi, mengeratkan hubungan selama blogger... Huhhu... Sebelum ni pun aku tak kenal GENG MANTOP aku ni... Semalam chatting kat Facebook pun macam dah kenal lama ja...

Siyes aku gembira sangat semalam... Dapat kenal diorang ni... Even awal-awal tu pening pikir pasal nak cari geng... Pikir nak tido je semalam..  0.24 saat sebelum aku tido, aku dijemput oleh  Cik Hajar Mantop untuk join diorang.... So, aku pun join dan tertubuhla GENG MANTOP BLOGGERS... Huhuhu...

Thanks, GENG MANTOP BLOGGERS (Pinky Momma, Hajar, Maera, Nisha dan Saiful)

HOPE FRIENDSHIP WILL NEVER ENDS...




p/s : Saya bukan hero sebab badan saya tak ketak-ketak macam abg ben... Huhuhuh

4 Responses to "Semalam Aku Jadi Nyah"

  1. btul2..menang atau tak itu tak penting..yg penting pshbtn itu..waaa..terharu-biru pulak mak nie nyah..

    ReplyDelete
  2. oit? jadi nyah ywer you.. auwww.. T_T

    ReplyDelete
  3. patutla malam tadi mimpi lain je..ha3.. kmbalikan keperkasaanmu.. hahahha

    hottest entry di blog khalis :
    Pasar cari isteri yang wujud

    ReplyDelete
  4. hahahaha~ gelak guling-guling!!! sengal la mak ni~

    ReplyDelete

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel