-->
Baron Bros... Sedapnya Dengar Lagu Dia...

Baron Bros... Sedapnya Dengar Lagu Dia...



Baron Bros? Penah dengar tak? Kompem korang tak penah dengar kan? (Padahal aku baru ja dengar pas dia popular).. Kepada yang masih tak kenal lagi, Baron Bros ni adalah satu kumpulan muzik dari Singapura yang terdiri daripada Apit, Wan, Rizal dan Din....

Lepas aku dengar Baron Bros Album, apa yang aku boleh katakan memang tersangat baik dan sangat-sangat sedih bila aku dengar lagu dia.... Touching sangat-sangat... Dengan kemerduan suara si Apit yang sangat sedap berjaya mencairkan hati aku untuk dengar satu demi satu lagu diorang. Tak caya korang dengarla lagu diorang yang bertajuk Khilaf, Luahan Hati (popular dinyanyikan oleh Kristal), Tak Ku Sangka Tak Ku Duga dan banyak lagi.... Jom layan lagu Tak Ku Sangka Tak Ku Duga kat bawah ni....



Download Baron Bros Mp3 Mediafire


>> Baron Bros - Tak Ku Sangka Tak Ku Duga.mp3
>> Baron Bros - Luahan Hati.mp3
>> Baron Bros - Khilaf.mp3

p/s : Komenla kat bawah ni lepas tengok video tu okay....

6 Responses to "Baron Bros... Sedapnya Dengar Lagu Dia..."

  1. Yeaah .Suara Apit tuh memang gempak :D

    ReplyDelete
  2. aha..kenapa saya tak pernah dengar?
    hurm sedap ker? ok..nnt saya try la carik and dgr sebab saya memang suka dgr lagu dari different genre setipa hari..wink-wink..(^______*)

    ReplyDelete
  3. MUNGKIN SILAPKU pon best jugak..DETIK TERINDAH pon bestttttt...heeeeeee..mimpi indah pon dengar la jugak

    ReplyDelete
  4. baron bros x pernah dengar tapi kalau mario bros pernah la.. :P

    ReplyDelete
  5. bende nie aku dah dengar lame dah...
    lagu die dah dekat 3,4 tahun keluar..

    ReplyDelete
  6. suke dgr sore apit best sgt... bleh wat hati cair cam air bl lyn lagu2 dia... ;)

    ReplyDelete

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel