Berakhirnya Riwayat BE Nuffnang :-(

Posted by sayanakhiburan on 28 April 2011



Dengan rasa sedihnya aku nak gitau korang semua yang BE Nokia E7 LB dari Nuffnang dah berakhir riwayatnya hari ni... Macam mana aku boleh kata macam tu? Sebab dah 2 hari dia tak keluar... Hmmm... Nak buat macam mana? Setiap yang bermula pasti akan berakhir kan? Tapi aku gembira sangat kalau BE  ni sentiasa ada kat blog aku... Bukan apa... Semangat untuk blogwalking membuak-buak datang bila ada BE ni... Huhuhu... Tap takpela... Nak buat macam mana? Dah rezeki aku takat situ je... Emmm... Siyesli aku jeles kat korang yang tak sempat nak abis BE, dah datang BE baru.... Hahaha... Kalau aku dapat macam tu, memang aku blogwalking setiap masa lah... Takpela... Thanks yang sudi melawat blog aku selama ni... Aku sayang korang sangat2... Kepada Nuffnang, silalah bagi semangat kat aku ni lagi.... Please!

p/s : Trafik tinggi tak bermakna untuk mendapatkan BE dari nuffnang.....

{ 4 comments... read them below or add one }

kiz said...

1 pergi 10 mari..hehe

puanbee said...

akk tk de BE lama dah nih hehee

cinonex coreyan said...

yes..trafic yg tinggi tak menjamin dpt BE..aku dpt BE pun mase 2 minggu aku betapa tak berblogging mase tu trafic jatuh berguling2 da..hehe

rara pinkmafia said...

wahhhhh dasat penangan nuff ni. =)

Post a Comment

 

Cerita Panas!!!