Kucing Aku Harga RM1000

Posted by sayanakhiburan on 27 April 2011

Assalamualaikum dan salam satu blogger!

Entri aku kali ni adalah berkenaan dengan haiwan peliharaan aku? Yap! Mungkin tak menarik untuk dibaca tapi kalau korang baca sampai habis, korang akan kagum dengan kecomelan Kucing aku ni.... Haaa...

Takde sape yang dapat lawan aku punya Kucing ni... Comel dia sampai orang nak beli sampai RM1000 la... Yela... Berpatutan la tu sebab, Kucing yang aku bela ni comel.... Mata bulat.... Hidung mancung... Semuala yang comel....

Malas aku nak describe sendiri pasal Kecomelan Kucing aku ni.... Korang tengok sendirila....


Haaaa.... Amacam? Comel ak? Sape nak beli bole tinggal komen kat bawah ni yer? Huhuhuhu....

p/s : Selonggok RM3! Selonggok RM3!

{ 6 comments... read them below or add one }

azureEn said...

COMEL gile !! XD

kiz said...

kenapa apakah begini..hahaha...adakah kucing ini iras iras tuan yg handak menjual??? hahaha..

Cik Aish said...

hehe..ingtkan betul2 jual kucing seribu td..hahha

Ct Aja said...

hahahah... macam kacukan manusia la kucing ni...

~syue~ said...

haha..okeh. mengerunkan tgk kucing tu sbenarnya..dah ad idea nak mimpi pe mlm ni..huhukk

WANDA_ISMAIL said...

btol2 syue! gerun la tgk kucin nih...hehe

Post a Comment

 

Cerita Panas!!!