-->
Bergaya Dengan G-Shock! Yahoo!

Bergaya Dengan G-Shock! Yahoo!

G-Shock GA100

Memandangkan gaji baru ja masuk hari Isnin lepas, inilah hasilnya.... Hahaha... Jam G-Shock GA100 yang tak ori yang aku idamkan telah aku beli... Konon nak sama dengan artis pujaan aku Zizan Raja Lawak... Hahahaha.... Maybe aku tak ensem macam dia tapi jadila kalau jam sama brand... Huhuhuu... Mulanya aku nak beli kaler pepel tapi membe aku main angin aku kata "ko pakai warna merah, baru macam Zizan Raja Lawak" Hahaha... Aku pun belila.... Dengar kata diorang..... Hahaha.... Nak tengok aku bergaya dengan G-Shock baru aku ni? Jom...

AMARAN : IMEJ INI AMAT MELOYAKAN DAN BAKAL BUAT ANDA MUNTAH









Hahahaha.... Banyak tak korang muntah? Ada nampak macam Zizan Raja Lawak tak? Hahaha... Dah-dah... Cukup-cukup... Kang korang lagi banyak muntah lak... Huhuhu... Babai!!

p/s : Gambar ini ditangkap menggunakan handset Nokia 5800 aku... Antara jasa-jasa terakhir handset aku ni... Huhuhu...

8 Responses to "Bergaya Dengan G-Shock! Yahoo!"

  1. errr...warna pink ada tak? hehehe

    ReplyDelete
  2. harganya berapa,aku nak gak pakai..dah bosan asyik pakai Puma.

    ReplyDelete
  3. HAHA.BANYAK BETUL DAK LAKI GOSIP PASAL G SHOCK NI XD

    ReplyDelete
  4. peh memang mantap kalernyea...
    menyale2!!!

    ReplyDelete
  5. cik aish : ada2... huhuhu...

    ghost : baru RM50... huhuhu

    izyan : semua influence dari zizan ni... hahaha

    kulop : merah lambang keberanian... nak pakai warna merah kena berani... huhuhu

    ReplyDelete
  6. jam gshock memang terbaiklah...;)

    ReplyDelete
  7. wahhh,,cntiknya jam 2,,
    i like,,lagi2 wane merah,,
    ziera pencinta wane merah,,hehe,,

    ReplyDelete
  8. dude, brape kau beli? heheheh

    ReplyDelete

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel