-->
Berjalan Kaki 9 KM selama 2 hari!

Berjalan Kaki 9 KM selama 2 hari!



Assalamualaikum! Huhh! Penat berjalan tak abis lagi ni... Huhuhu...

Hari ni aku nak kongsi dengan korang, pengalaman aku berjalan kaki 9 KM sejak akhir-akhir ni.... Bukan tujuan nak menguruskan badan atau menyihatkan badan tapi..... Emmm... Korang tengok dulu gambo kat bawah ni....


Hahaha... Betul tak apa yang aku kata? Eh? Korang kata aku tipu? Betul la.... Huhuhuhu... Aku bahasakan diri aku berjalan kaki sebab aku baru dapat 9 KM dalam contest Churp-Churp The Great Race ni... Orang lain dah berapa juta ratus kilometer jauh dari aku... Huhuhu.... Diorang barula betul-betul naik kereta race... Aku ni baru nak merangkak dan berjalan kaki.... Hahaha... Tapi takpela... Tau dah kaloh... Melepasla bb kegemaran aku.... Uwaaaaa.... Kepada sesapa yang nak tolong tumpangkan aku naik kereta race dia, klik [sini] atau gambo tu yer... Huhuhuhu.... Thanks! Chalo! Chalo!

6 Responses to "Berjalan Kaki 9 KM selama 2 hari!"

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel