-->
Aku teringin nak beli iPhone 4... Tapi.....

Aku teringin nak beli iPhone 4... Tapi.....

Nak! Aku nak sangat benda kat bawah ni!



Aku tengah kumpul duit nak beli iPhone 4 ni... Teringin sangat nak beli iPhone 4 ni... Dah survey harga dah, macam-macam info aku dah cari, last-last aku jumpa info ni....


Problem pegang handphone! Dengaq macam lawak tapi tu la... Pegang ja iPhone 4 terus signal hilang...Hmmm... Tu yang meruntuhkan semangat aku tuh... Geram toi! Hmmm...Orang kata kena pakai bumper case... Pastu okla... Hmmm... Taktaula... Korang rasa aku patut beli tak? tolong bagi pendapat?

Dah join belum? Jomla join contest ni! Contest : Daftar Ipanelonline & Menang RM100

p/s : Nak jugak beli! Hmmm...

5 Responses to "Aku teringin nak beli iPhone 4... Tapi....."

  1. mmg dulu ade masaalah mcm tu, sbb epal sengaja buat mcm tu sbb nak soh beli bumper case, tapi untuk keluaran baru ni takde dah, sbb saya dah pakai, :) so mmg puas hati lah.. :)
    kesimpulan nya, ape je gadget epal, mmg berbaloi untuk dimiliki, :)

    ReplyDelete
  2. setakat ni akak masih setia pd iphone 3..sbb tak de org nak belikan yg 4 punya..hahaaaa...

    ReplyDelete
  3. tak minat sangat dengan i-phone , member pakai x boleh nak bluetooth dgn haset lain...lagi ada nak kena buat jailbreak...apa kemenda tu ntah la...nampak mcm tak berapa nak friendly hset tu..

    ReplyDelete
  4. semoga tuan tanah berjaya memilikinya... Ankel tengah aim ipad2... besor ckit, sesuai untuk orang2 berumor macam Ankel nie!!!

    ReplyDelete
  5. kekeke..jailbreak tu untuk install aplikasi yang apple tak approve..tapi kalau dah jailbreak jadi boleh macam permainan gameboy sume tu :)

    ReplyDelete

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel