-->
Tips Terbaru Buffered Earning Nuffnang (Teori Aku Menjadi)

Tips Terbaru Buffered Earning Nuffnang (Teori Aku Menjadi)

 Assalamualaikum semua!



Apa khabaq? Harap sihat semuanya no.... Huhuhu... Malam ni aku nak updated pasal Nuffnang sikit... Aku sebenaqnya ada tips sikit pasal Nuffnang ni... Tips ni aku kaji sendiri ja dan aku berani mati buat semua ni.... So, sesapa yang tak berani, jangan buat ok.... Caranya macam kat bawah ni :

Tips Terbaru Nuffnang (Aku buat sendiri tau)

1) Aku tak update blog selama seminggu (tunjuk protes kat nuffnang)
2) Aku kurangkan blogwalking (untuk turunkan aku punya trafik hingga ke 200 uv)


Hahahaha.... 2 cara ni ja ku buat... Bajet macam banyak... Lepas aku buat ni, aku dapat 2 Buffered Earning dari Nuffnang dalam bulan Mei ni sahaja... Iaitu Prudential Recruiment LR  dan Celcom iPhone Phase II LR... Akhir-akhir ni aku dengar Nuffnang memang bagi Buffered Earning kat blog yang trafiknya serendah 200 UV... Lepas aku dengar berita tu, terus aku buat langkah macam kat atas tu... Aku bukan nak galakkan korang buat, tapi aku just nak kongsi dengan korang apa yang aku buat sampai dapat BE... Alhamdulillah... Hanya yang hati kering macam aku ja boleh buat... Sesapa yang takut korang punya trafik turun tak payah buatla ek... Ok, salam...


Mai la join contes ni "Contest : Daftar Ipanelonline & Menang RM100"

p/s : Alhamdulillah....

28 Responses to "Tips Terbaru Buffered Earning Nuffnang (Teori Aku Menjadi)"

  1. nk tye la. cmne ea nk masukkn iklan nuffnag?

    pent la try. tp tak tau nk mintk tolong sape .

    sy da dfta. cme tggl ltk iklan je xreti.

    ReplyDelete
  2. Wah macam-macam cara gamaknya...hehehe

    ReplyDelete
  3. haha.boleh guna ni.kalau tak jadi jugak cam ner ye?

    ReplyDelete
  4. haha..betoi gak tu..
    do nothing, kadang2 masyuk gak BE.
    :D

    ReplyDelete
  5. mcm tu pulak?pening la ngan nuffnang ni..

    ReplyDelete
  6. hahaha... sapa yang berani ja buat... tapi, aku tak syorkan ek? sapa nak buat-buat... tak jadi jangan salahkan aku ek? huhuhuhu

    ReplyDelete
  7. malas nak fikir sgt pasal be ni..kalau x dpt be pun nuff bayar gak.. :)

    ReplyDelete
  8. macam2 la..

    Kite tak pernah dapat BE. macamna nak tau dapat BE?

    ReplyDelete
  9. Tahniah. Tak tahu nak cakap apa. BE nih sukar diramal kemunculannya.

    ReplyDelete
  10. ushhh, ni kebelakang plak jadinya. :) blh pakai ke tips ni nie?
    Cerita saksi-saksi kejadian tanah runtuh Hulu Langat

    ReplyDelete
  11. apa yg tuan punya blog cakap mmg btul...skrg fokus nuffnang yg trafik rendah tp maintain, tapi aku tak penah tryla sbb takot gak trafik jatuh, aku punya blog http://suarasukan1mas.blogspot.com hari2 mencecah 700-1000Uv tp xdapat pape, cuma rezeki baru 3 hari lepas dapat BE pertama, celcom..bila dapat BE pun stu masalah gak, dia bayar rendah sgt rm4 jer sehari trafik lebat camne pun, semalam lagi la trafik mencecah 3000UV tp arini tgk update, rm2 sahaja, so aku pun tak faham ngn nuffnang, dah sampai tahap kecik ati dah ni, senang2 letak banner iklan kat blog aku, tapi tak bayar??huhuhuh

    ReplyDelete
  12. haha..aku setuju ape yg ko ckp ni..mmg aku dah buat dan hasil die manjadi..aku dpt be setiap kali trafic aku jatuh..tak semstinye trafic tinggi baru dpt be..:)

    ReplyDelete
  13. BE tu ape ek?bdak baru blajar huhu

    ReplyDelete
  14. ape tu BE and i dah blogging lama jugak tp ta pnah dpt apa2...please trgkan mcmana na dpt earning?

    ReplyDelete
  15. tips aku pulak. tak payah check ade BE ke tak selama 2 weeks. konon macam merajuk. nnti mesti ada punya.bahahahaah!!!

    ReplyDelete
  16. tak payah la nak salahkan nuffnang kalau tak dapat BE atau dia bayar rendah.kita kena faham..2-3 tahun lepas, tak ramai yang join nuffnang, masa tu, ramai blogger dapat ribu-ribu dari nuffnang..sekarang..beratus ribu yang dah join nuffnang? Jadi..susah nak bagi makan kat semua orang..sebab tu sekarang diorang terpaksa memilih..kalau dapat BE tu, kira syukur la sikit..kalau tak dapat..sabar ajela..

    kalau takde BE..korang cuma bergantung pada iklan CPC. kalau dapat klik..dapat la..kalau tak dapat 1 hari..hari tu korang dapat telur ayam la jawabnya..so, tak yah nak salahkan pada nuffnang. walaupun kalau trafik korang 1 juta UV sehari, tapi kalau tak ada seorang pun nak klik iklan korang hari tu, maka dengan automtiknya, korang tak dapat 1 sen la hari itu..

    ReplyDelete
  17. yeke? tapi kenapa aku tak dapat huhuk

    ReplyDelete
  18. kalau UV banyak, sepatutnya lebih $$$ kan? bukan? :/

    ReplyDelete
  19. ooo ye ker camtu plak ye...mcm2 cara ye nuffnang...kire untung la blog yg uv tak tinggi tu..takpe le dia nak "pukul rata"..jadi, semua org rasa...

    ReplyDelete
  20. tahniah! sy baru je join nuffnang...and baru nak start jadi blogger..

    ReplyDelete
  21. hurm traffic akk tinggi juga , UV biasa 1000+ tapi still dapat BE, taklah byk BE tu seketul 2 je dalam satu2 masa , tapi yg penting satu BE tu byk income nya dengan traffic yg tinggi , yg penting rajin update bio kita di akaun nuffnang yer :)

    ReplyDelete
  22. aku pun mcm puan bee jugak,purata uv > 600/day..kdg entry best >1000..tpi b.e xde la slalu msuk..update tiap2 ari..iklan ltk tmpt strategik..pe die nk lgi ntah..mgkin betul kate ken atas tu..skang ni kn rmi yg join..die nk bg semua mrasa la tu..saba je..b.e tu stu bonus..

    ReplyDelete
  23. huhu...saya baru jewk pasang nuffnang..budak baru blaja..setakat nie baru dapat 50 sen..teruja kowt..sebb baru sebulan pasang nuffnang..camner nk dapt BE byk eih...

    ReplyDelete
  24. mak dara sampai skrg tak paham benda benda BE ni semua hahaha

    ReplyDelete
  25. hehe..sekarang semua org concern pasal nuffnang kah..sana sini sebut nuffnang..aku setakat ni BE belum dpt lagi,tapi alhamdulillah ader lah jugak rezeki dr nuffnang..20 sen pun rezeki jugak kan..hehehe

    p/s:nak doa pemanis muka,jom singgah..(sempat)..

    ReplyDelete

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel