-->
BE Ke-3 Dari Nuffnang.. Prudential Recruitment LR

BE Ke-3 Dari Nuffnang.. Prudential Recruitment LR

Assalamualaikum semua! Apa khabar?

Hahaha... Alhamdulillah! Akhirnya aku dapat jugak BE yang ke-3 aku dari Nuffnang di mana sebelum ni aku merungut lagi RM0.70 sen lagi aku nak cashout... Huhuhu... Hasil dari aku berbalas tiket dengan Nuffnang meminta belas ikhsan dari Thara Sofian... Akhirnya dapat jugak aku BE ni... Ni lagi tambah semangat aku nak blogwalking... Tapi, aku rasa bukan setakat tiket ja penyebab aku dapat BE ni... Tapi aku rasa tips yang aku gunakan ni membantu jugak... Nak tau tips apa? Kita tunggu hari lain ok? Jom tengok gambo blog aku dengan BE  ni...


BE  kali ni datang dari Prudential Recruitment LR... Ala yang warna merah tu... Apa-apa pun thanks Nuffnang, thanks Prudential... Aku sayang korang ketat-ketat!

Sapa yang tak join lagi, meh join... Contest : Daftar Ipanelonline & Menang RM100

p/s : teori aku terhadap Nuffnang menjadi.... Alhamdulillah!

4 Responses to "BE Ke-3 Dari Nuffnang.. Prudential Recruitment LR"

  1. bestnye..
    http://day-an-i.blogspot.com/2011/05/kenapa-aku-lulus-jpj.html

    ReplyDelete
  2. wah tahniah,saya x pernah dapat be lg bulan ni.huhu

    ReplyDelete
  3. heekan dah dapat tu...tahniah !!!

    ReplyDelete

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel