BE ke-4 dari Nuffnang | Celcom iPhone Phase II LR

Posted by sayanakhiburan on 19 May 2011

Assalamualaikum semua! Fuhh!! Gila kentang! Seminggu kot aku tak update blog.... Huhuhuhu... Tapi, sebenarnya aku ada agenda tersendiri.... Hahaha... Setelah mencuba, akhirnya.... Alhamdulillah! Akhirnya berjaya lagi teori aku pasal Nuffnang ni.... Dapat lagi dari Nuffnang! Yang kedua dalam bulan Mei ni.... Huhuhuhu.... Nak tau BE apa? Jom tengok...




Kalau nak tau apa teori yang aku buat, tunggu entri aku pas ni.... Memang berkesan.... Dapat 2 BE dalam satu bulan... Alhamdulillah... Duit aku dah boleh cashout dah.... Thanks Nuffnang! Aku akan setia kat ko! Sampai bila-bila! Salam!

Jom la join contest aku... Pasti tak rugi punyala.. Contest : Daftar Ipanelonline & Menang RM100


p/s : bersabar akhirnya membuahkan hasil....Alhamdulillah....

{ 1 comments... read them below or add one }

Rozuan Ismail said...

banyak entri orang post pasal BE.huhu.seronok diorang,wan jugak yang x dapat.

Post a Comment

 

Cerita Panas!!!