-->
I Need A Shoulder....

I Need A Shoulder....

Assalamualaikum!

Dengar ja tajuk entri ni aku nak gelak... Hahahhaa... Sebab apa? Sesape yang dah tengok Lu Kongsi Lu Mati, tu taula... Mamat botak taiko india dalam cerita tu sebut time anak buah dia mati kena tembak... Huhuhuhu...

Ni la Pooniah as Victor

Mesti korang kata aku ni lambat bebeno tengok cite ni... Yela... Memandangkan hari ni hari Rabu, tiket murah dan dibantu faktor gaji dah masuk... Aku pun pegila tengok.... Huhuhuhu... Best gakla... Cuma ending je tak berapa best... Tup! Tup! Cite dah habis! Antara part yang aku best tengok time babak kejar mengejar... Hahaha... Babak kat bawah ni...



Hahaha... Babak awek aku kejar Shaheizy Sam... Huhuhu... Mantap siot! Hahaha... Aku sampai tertelan air liur aku tengok... Huhuhu.... Setakat ni jela aku cite... Sesapa yang tak tengok lagi, baik tengok... Best! Tak kering gusi! Ok, bye2!


Jom la join ni Contest : Daftar Ipanelonline & Menang RM100 .... Lagi berapa hari lagi nak dateline... Huhuhu...

p/s : Aku asal dari nibong tebel! huhuhu

3 Responses to "I Need A Shoulder...."

  1. lu kongsi lu mati...
    xsempat nk tengok ag...
    nun jauh di pantai timor katakan...
    ehhehehe

    ReplyDelete
  2. owh! baca post title tadi ingatkan jiwang2 nyer cite.

    ReplyDelete

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel