-->
Review : Karak (2011)

Review : Karak (2011)

Assalamualaikum semua! Apa khabaq?

Harap baik semuanya ye... Hari ni aku nak cite sikit pasal filem hasil buah tangan KRU Studios yang terbaru iaitu Karak...


Semalam, 26 Mei 2011 merupakan hari pertama tayangan filem Karak ni... Aku punyala semangat sebab nak tengok filem ni sebab sebelum ni KRU Studios ni dah berjaya dengan Hikayat Merong Mahawangsa...

Apa yang aku boleh kata pasal filem ni ialah tak best... tak logik.... dan terlalu nak menunjuk kehebatan diorang dalam penggunaan efek tu... Best dan seram tu tetap ada tetapi hanya pada awal filem ni saja... Awal-awal berjaya jugak buat aku tutup mata sebab seram, tapi sampai tengah-tengah berjaya buat aku tutup mata pasal mengantuk... Huhuhuhu...

Jalan cerita dia pun aku dah dapat ramal dah time diorang 4 sekawan eksiden dekat Jalan Lama Karak tu... Aku dah dapat teka yang 3 orang tu dah mati, cuma seorang ja selamat... Pastu, membe2 yang mati tu buat2 macam diorang tak mati dan join yang selamat tu cari jalan keluar... Ada sikit-sikit persamaan dengan filem Khurafat...

Pastu part yang tak logiknya tu, time kat umah dalam hutan sebelah Jalan Lama Karak... Kan kita dah tau 3 orang tadi dah mati kan? Tapi, diorang pun tetap kena kacau dengan hantu Karak jugak... So, adakah Hantu pun boleh sakat Hantu yang lain? Pelik2....

Dahla... Malas nak review banyak-banyak... Korang pegila tengok sendiri... Aku bagi 2.5 bintang ja... bosan!

Jom join contest saya : Contest : Daftar Ipanelonline & Menang RM100

p/s : Aku suruh korang pegi tengok sebab nak suruh korang rugi duit macam aku jugak... Hahaha...

3 Responses to "Review : Karak (2011)"

  1. x berminat nak tengok sebenarnya.. sebab penakut.. sayangnya duit!! kikikikiki

    ReplyDelete
  2. lorr ye ke x best..bari igt nak g tengok..xpe la..tunggu x-men first class la.hehe

    ReplyDelete
  3. Betul2 ..... Ada terfikir gak yang 3 orang tu dah mati... Tapi dah mati pun bleh pegi mandi berkemban pastu kena sakat hantu pastu bleh lak kena kacau ngan hantu abang die yg accident..... Pelik2

    ReplyDelete

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel