I'm Coming Home! Coming Home!

Posted by sayanakhiburan on 29 May 2011

I'm Coming Home,
Coming Home,
Tell The World I'm Coming Home...


Amacam? Best tak lagu kat atas ni? Hahaha... Taw tak sebab apa aku letak klip video lagu tu kat atas? Sebab aku nak gitau, aku dah balik ke kampung halaman aku kat Jitra! Waa... Best gila la... Lama aku tak balik... Sekali balik, dah macam-macam berubah... Jitra sekarang dah jadi macam ICT yang kat Shah Alam tu... Huhuhu... Banyak pokok-pokok berkelip-kelip dan dihiasi dengan lampu... Hahaha... Best-best... Rumah aku pun dok tengah nak berubah... Nak cat lain sebab umah aku ni dulu kena banjir hari tu... Tu yang nak cat baru tu... Huhuhu... K,la... Setakat ni ja aku updated... Malam ni nak keluar Jitra lagi... Nak lepak n main futsal... Sesapa warga Jitra... Jom lepak ngan aku! Jom!

Check this contest :
Contest : Daftar Ipanelonline & Menang RM100


p/s : best dapat tido kat rumah sendiri... Syok... Huhuhuhu....

{ 1 comments... read them below or add one }

miss.Addin said...

haha home sweet home ! :D

ejoy duk rumah !

Post a Comment

 

Cerita Panas!!!