-->
I'm Coming Home! Coming Home!

I'm Coming Home! Coming Home!

I'm Coming Home,
Coming Home,
Tell The World I'm Coming Home...


Amacam? Best tak lagu kat atas ni? Hahaha... Taw tak sebab apa aku letak klip video lagu tu kat atas? Sebab aku nak gitau, aku dah balik ke kampung halaman aku kat Jitra! Waa... Best gila la... Lama aku tak balik... Sekali balik, dah macam-macam berubah... Jitra sekarang dah jadi macam ICT yang kat Shah Alam tu... Huhuhu... Banyak pokok-pokok berkelip-kelip dan dihiasi dengan lampu... Hahaha... Best-best... Rumah aku pun dok tengah nak berubah... Nak cat lain sebab umah aku ni dulu kena banjir hari tu... Tu yang nak cat baru tu... Huhuhu... K,la... Setakat ni ja aku updated... Malam ni nak keluar Jitra lagi... Nak lepak n main futsal... Sesapa warga Jitra... Jom lepak ngan aku! Jom!

Check this contest :
Contest : Daftar Ipanelonline & Menang RM100


p/s : best dapat tido kat rumah sendiri... Syok... Huhuhuhu....

1 Response to "I'm Coming Home! Coming Home!"

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel