Tolong! Aku nak sangat F.U.C.K !!!

Posted by sayanakhiburan on 08 May 2011

Kepada sesapa yang tak join lagi baik korang join ni... Contest : Daftar Ipanelonline & Menang RM100

Tolonglah! Bila malam je... Mesti aku akan menung sorang-sorang... Pikir benda ni... Agak-agak bila boleh aku F.U.C.K? Serius!! Aku sangap sangat nak F.U.C.K! Ada tak sape-sape bagi aku idea macam mana aku nak benda ni dengan cepat? Takkan nak tunggu sampai kahwin kot? Aku dah target dalam diri aku, sebelum kahwin aku nak rasa  F.U.C.K dulu... Tak kira walau bagaimana cara sekalipun... Tolongla aku.... Argghhh!!!!


Tolong... Ada tak yang boleh bagi tips macam mana nak F.U.C.K??

F : Fokus
U : Untuk
C : Capai
K : Kejayaan




p/s : Hehehehe... Jangan pikir negatif tau! Dont judge the blog before your read their entry... Huhuhuhu

{ 11 comments... read them below or add one }

..miss hana.. said...

hahaha....
perghh...meremang bulu roma tgk tajuk ni td..
rupanya nak fokus untuk capai kejayaan...
bagus2...usaha tangga kejayaan =)

unknown girlz said...

haha. ops.
terkena suda :p

sayanakhiburan said...

miss hana : haa... ingat ape tu? huhuhu

unknown girlz : hahaha... padan muke... huhu

miss'ENH said...

bhahahah....
hissshhh...mmg nak org pk lain tu,,,..

seram jugak la bace dari mule..cam tak keruan..
hahah..

kiz said...

aku pun nak gak... hehe

nursyamime said...

aiseh..
fokus untuk capai kejayaan ye..
sabor jela~
hee:D

sayanakhiburan said...

miss enh : ish2... agak2 mcm cite senjakal tak seramnya? hahaha

kiz : jomler F.U.C.K ramai2... hahaha

nursyamime : fokus2... jom!

tokwan muda said...

giler r...ingt amender tadi...terkezut

Anak Ulu Cheka said...

huh ingatkan ko betul2 dah gila fuck tadi
kena tipu hehehe

Wanzi said...

mula2 aku risau juga nak komen entry ni bro.... yelah kot2 lain jadinya... bila baca ringkasan yg akhir tu barulah tahu apa yg sebenarnya.... hehehe

Ain - sakimon said...

tajuk yg amat menakutkn,nk fokus senang jer... kenalh kusyuk dlm solat insyallah akn kusyuk jgk dlm mencapai kejayaan.

Post a Comment

 

Cerita Panas!!!