-->
Tolong! Aku nak sangat F.U.C.K !!!

Tolong! Aku nak sangat F.U.C.K !!!

Kepada sesapa yang tak join lagi baik korang join ni... Contest : Daftar Ipanelonline & Menang RM100

Tolonglah! Bila malam je... Mesti aku akan menung sorang-sorang... Pikir benda ni... Agak-agak bila boleh aku F.U.C.K? Serius!! Aku sangap sangat nak F.U.C.K! Ada tak sape-sape bagi aku idea macam mana aku nak benda ni dengan cepat? Takkan nak tunggu sampai kahwin kot? Aku dah target dalam diri aku, sebelum kahwin aku nak rasa  F.U.C.K dulu... Tak kira walau bagaimana cara sekalipun... Tolongla aku.... Argghhh!!!!


Tolong... Ada tak yang boleh bagi tips macam mana nak F.U.C.K??

F : Fokus
U : Untuk
C : Capai
K : Kejayaan




p/s : Hehehehe... Jangan pikir negatif tau! Dont judge the blog before your read their entry... Huhuhuhu

12 Responses to "Tolong! Aku nak sangat F.U.C.K !!!"

  1. hahaha....
    perghh...meremang bulu roma tgk tajuk ni td..
    rupanya nak fokus untuk capai kejayaan...
    bagus2...usaha tangga kejayaan =)

    ReplyDelete
  2. miss hana : haa... ingat ape tu? huhuhu

    unknown girlz : hahaha... padan muke... huhu

    ReplyDelete
  3. bhahahah....
    hissshhh...mmg nak org pk lain tu,,,..

    seram jugak la bace dari mule..cam tak keruan..
    hahah..

    ReplyDelete
  4. aiseh..
    fokus untuk capai kejayaan ye..
    sabor jela~
    hee:D

    ReplyDelete
  5. miss enh : ish2... agak2 mcm cite senjakal tak seramnya? hahaha

    kiz : jomler F.U.C.K ramai2... hahaha

    nursyamime : fokus2... jom!

    ReplyDelete
  6. giler r...ingt amender tadi...terkezut

    ReplyDelete
  7. huh ingatkan ko betul2 dah gila fuck tadi
    kena tipu hehehe

    ReplyDelete
  8. mula2 aku risau juga nak komen entry ni bro.... yelah kot2 lain jadinya... bila baca ringkasan yg akhir tu barulah tahu apa yg sebenarnya.... hehehe

    ReplyDelete
  9. tajuk yg amat menakutkn,nk fokus senang jer... kenalh kusyuk dlm solat insyallah akn kusyuk jgk dlm mencapai kejayaan.

    ReplyDelete
  10. Save Money by Stacking bed bath & beyond coupon at TargetTarget is a great way to find them, so always be on the
    look out for new bed bath & beyond coupon and updates from
    Crest. You can do the opposite and give you constipation.

    So at the end of this year. Stopping smoking may help women live a
    decade longer than they would have if they had continued
    lighting up, according to NBC News.

    My homepage - bed bath and beyond coupons (Sroconscrihtiosee62.tumblr.com)

    ReplyDelete

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel