-->
Baby Tercomel Di Dunia (Versi Hari Ibu)

Baby Tercomel Di Dunia (Versi Hari Ibu)


Setiap ibu mesti mengimpikan anak dia comel kan? Baby adalah anugerah tuhan yang paling bernilai terhadap kita... Aku suka sangat main dengan baby sebab aku ni kan anak bongsu... Hehehe... Satu lagi, lepas bersalin mesti ada dialog macam ni....

"Telinga dia macam bapak dia, hidung dia macam emak dia, dagu dia macam nenek dia, mata dia macam atok dia"

Huhuhu... Betul tak? Tak kisahla tapi ini kisah sebenar yang aku nak ceritakan sempena Hari Ibu ni... Dalam aku dok surf internet aku terbaca berita yang mengatakan bayi ini paling tercomel di dunia... Aku pun klik la... Fuhh... Memang comel la baby ni... Comfirm ikut muka bapak dia... Tak caya korang tengok sendiri...


Comel tak? Ala-ala comel... Come to papa... Huhuhu....

p/s : Selamat Hari Ibu kepada mak aku yang ada di kampung... Tunggu kepulangan aku nanti yer? :-)

5 Responses to "Baby Tercomel Di Dunia (Versi Hari Ibu)"

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel