Baby Tercomel Di Dunia (Versi Hari Ibu)

Posted by sayanakhiburan on 07 May 2011


Setiap ibu mesti mengimpikan anak dia comel kan? Baby adalah anugerah tuhan yang paling bernilai terhadap kita... Aku suka sangat main dengan baby sebab aku ni kan anak bongsu... Hehehe... Satu lagi, lepas bersalin mesti ada dialog macam ni....

"Telinga dia macam bapak dia, hidung dia macam emak dia, dagu dia macam nenek dia, mata dia macam atok dia"

Huhuhu... Betul tak? Tak kisahla tapi ini kisah sebenar yang aku nak ceritakan sempena Hari Ibu ni... Dalam aku dok surf internet aku terbaca berita yang mengatakan bayi ini paling tercomel di dunia... Aku pun klik la... Fuhh... Memang comel la baby ni... Comfirm ikut muka bapak dia... Tak caya korang tengok sendiri...


Comel tak? Ala-ala comel... Come to papa... Huhuhu....

p/s : Selamat Hari Ibu kepada mak aku yang ada di kampung... Tunggu kepulangan aku nanti yer? :-)

{ 5 comments... read them below or add one }

nadia said...

haha serius comel gler..haahaha

nadia said...

haha serius comel gler..hahaha

Cheritera Chenta said...

hakhak..chumel giler baby tu..

anak sape la tu eh?hikhik

Mrs.Yie said...

hahaha comel tuuu..siyes comel!!! :)

esarli budak baik said...

sejibik muke bapak nyer.. hek3

Post a Comment

 

Cerita Panas!!!