-->
Jawab Survey Dapat Duit! Jom Join!

Jawab Survey Dapat Duit! Jom Join!


Jawab survey pun dapat duit? A'ah? Nape tak percaye? Oooo... Tak caya ek? Korang tengok gambo kat bawah ni lak...

Klik Untuk Tumbesaran

Macam mana? Caya tak lagi? Agak banyak berbanding akaun Nuffnang aku.... Huhuhu... Ni pun aku buat secara sampingan saja... Kalau aku tumpu betul-betul buat benda ni, agak-agak aku boleh dapat berapa? Huhuhu... Bukan nak belagak, tapi nak ajak korang join jugak... Tak perlu pun bayar apa-apa... Just korang kena ada e-mail ja... Mudah kan? Tak perlu klik-klik dan up trafik sampai tak cukup tido... Jawab survey dan tunggu ja dapat duit.... Dia punya bayaran pun boleh tahan... Setakat yang penah aku dapat, satu survey complete dapat RM6.50... Banyak tu.... Rugila kalau korang lepaskan peluang macam ni... Lagipun program ni tak jejas pun status Gliteratti korang kat Nuffnang... So, benda ni bolehla jadi income sampingan korang dalam blogging ni... Huhuhu.... Tak payah siar banner pun... Daftar free pastu mula la start jawab survey dan buat duit! Huhuhu....

Btw aku dah kongsi cara aku buat duit....Walaupun tak banyak tapi bolehla angkat handset sebijik... Ni aku baru join dalam masa 3 bulan... Kala setahun? Korang bila lagi? Huhuhu... Jom la join ramai2... Haa... Kat bawah ni cara nak join iPanelonline ni....


REGISTER

1) Korang gi kat laman web iPanelonline..
2) Korang register macam biasa (macam nak buat email je)
3) Lepas korang dah register korang gi kat "Mata Saya"... korang akan diberi mata percuma oleh pihak iPanelonline sebanyak 50 ataupun RM0.50

MACAM MANA NAK TAMBAH MATA @ DUIT

1) Selepas 1 hari atau beberapa jam selepas tu korang akan terima 2 survey (bergantung kepada pihak iPanelonline)
2) Korang jawab survey tu dengan sejujur-jujurnya (perhatian : kalau korang jawab jujur akan menambah peluang anda untuk mendapat mata yang banyak...)
3) Pastu semak mata pada kolum pemberian... (contoh : 600 mata = RM 6.00)

MACAM MANA NAK TEBUS MATA JADI DUIT

Firstly korang kena ada akaun paypal dulu.... Sebab dia akan transfer mata menjadi duit kat akaun paypal korang... So, korang buat akaun paypal dulu... Sila rujuk sini... Tutorial : Cara Nak Buka Akaun Pay Pal dan di sini... Tutorial : Cara Nak Link Akaun Pay Pal Dengan Akaun Bank Malaysia
1) Korang klik kat "Menebus Markah" pada "halaman saya"
2) Korang nampak gambar duit kan? Pilih amount yang korang nak... (minimum RM5 = 500 mata)
3) pastu ikut la dia punya arahan... 

Ramai dah dapat duit dengan iPanelonline ni... Termasuk aku... Tak caye??? Rujuk kat sini...Payment Pertama Dari iPanelonline.com setelah 1 bulan aku join program ni...

Apa lagi... Jomla join...


p/s : Jom buat duit ramai-ramai... Huhuhu...

13 Responses to "Jawab Survey Dapat Duit! Jom Join!"

  1. wan bila nak wat survey mesti tak boleh.tak cukup umur lah apa lah.sedih.

    ReplyDelete
  2. wan : ko kena banyak sabo... kan aku pun buat benda ni kena sabo... tp, tu la hasilnya... haaa....

    ReplyDelete
  3. erm betul ke ni wan ?? aiyiao ... Apa keuntungan syarikat Ipaneonline wat macam ni? x rugi ke ? orang jawab survey je dapat duit? mesti ada moktif Ipaneonline ni wan///

    ReplyDelete
  4. amer : aku tak tau dia dapat untung mcm mana tp, terbukti dia bayo kita pas jwb survey... huhuhu

    ReplyDelete
  5. takleh pun daftar..dia kuar ni "Your IP, use more than the limit number of times"

    ReplyDelete
  6. nape saya dah register tp xblh nak login? katanya xsah..huhuhh

    ReplyDelete
  7. CUBA JAWAB SURVEY KAT SINI PULAK.INTERESTING JG N FREE!
    https://www.surveysavvy.com?id=4782131&action=join

    ReplyDelete
  8. "Assalam tuan/puan.

    Saya Emelia, baru menjengah blog ME & ENTERTAINMENT FOR BEST ENTERTAINMENT SHARING. Menarik semua isi kandungan di dalam ini.. saya sendiri sempat blogwalking dan klik satu title diatas >ipanelonline

    Saya nak offer servis renovate blog tersebut menjadi lebih professional, berkredibiliti, dan nampak "WOW!!" bila pelawat masuk blog tuan/puan. Mengikut kajian, blog sebegitulah yang mampu menimbulkan keyakinan pelawat seperti saya dan secara tidak langsung menukar pelawat tuan/puan menjadi pelanggan tuan/puan.

    Reka bentuk dan grafik sesebuah laman web samada bersifat peribadi atau perniagaan semestinya memainkan peranan penting bagi menarik pelanggan, apatah lagi website berbentuk percutian dan penginapan. Kami adalah pakar di dalam membina website yang menarik. Hubungi saya di FB jika tuan/puan berminat ya.


    H"Assalam tuan/puan.

    Saya Emelia, baru menjengah blog Sukahati Home Stay tu. Menarik harga bilik yang ditawarkan.

    Saya nak offer servis renovate blog tersebut menjadi lebih professional, berkredibiliti, dan nampak "wow" bila pelawat masuk blog tuan/puan. Mengikut kajian, blog sebegitulah yang mampu mrnimbulkan keyakinan pelawat dan secara tidak langsung menukar pelawat tuan/puan menjadi pelanggan tuan/puan.

    Reka bentuk dan grafik sesebuah laman web memainkan peranan penting bagi menarik pelanggan, apatah lagi website berbentuk percutian dan penginapan. Kami adalah pakar di dalam membina website yang menarik. Hubungi saya di FB jika tuan/puan berminat ya.

    Harga website adalah RM299 sahaja. Promosi terhad!

    Email: inoremelia@yahoo.com
    FB; NOREMELIA ISMAWI


    Terima Kasih"

    ReplyDelete
  9. "erm betul ke ni wan ?? aiyiao ... Apa keuntungan syarikat Ipaneonline wat macam ni? x rugi ke ? orang jawab survey je dapat duit? mesti ada moktif Ipaneonline ni wan///"

    Die dpt duit gak melalui trafik internet...kira cam saham lebih banyak org gune die punyer survey lebih tinggi saham die naik ok

    ReplyDelete

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel